-->
Serwis Kibiców bydgoskiego Zawiszy

WSPOMÓŻ STOWARZYSZENIE KIBICÓW ZAWISZY BYDGOSZCZ! NR. KONTA: 26 1940 1076 3092 6024 0000 0000 Credit Agricole Bank Polska SA



Dla Kibica

Inne działy

TOP 3 - Strzelcy

1. Adrian Błąd
Bramki: 14
2. Rafał Leśniewski
Bramki: 6
3. Jakub Wójcicki
Bramki: 6
4. Paweł Zawistowski
Bramki: 5

Facebook

Zawisza - Lechia Zielona Góra 3:0 (1:0)

Zawisza wygrał z Lechią Zielona Góra 3:0. Bramki zdobyli Cezary Stefańczyk (45'), Łukasz Ślifirczyk (54', 68').

ZAWISZA: Witan – Stefańczyk, Dąbrowski, Łukaszewski, Warczachowski, Wójcicki (70' Imeh), Maziarz, Klofik (60' Piętka), Kot (82' Bojas), Okińczyc (79' Kanik), Ślifirczyk.

konferencja po meczu
Kibice Zawiszy protestują - relacja Portalu Bydgoskiego
Kibice Zawiszy protestują - relacja własna Zawiszafans.pl
Galeria zdjęć


Komentarze do wiadomości

13.05.2011 15:07 --.--.99.188
Malejew przyszedł na jesień 91, Mozgowoj na jesień 94. Malejew chyba wrócił przed wyjazdem do Wronek w 2 lidze, pociągiem na gapę śmigał do Bydgoszczy od granicy :)
autor: Maciej

13.05.2011 12:39 --.--.37.196
Zeciarz,mnie chodziło o chronologię przyjścia do Zawiszy.Jura był pierwszy i tak jak Antykomuna napisał grał między innymi z Kotem,Pawłuszkiem czy Pawłem Kryszałowiczem.Sasza przyszedł później.PoZdrawiam i fajnie jest powspominać,choć to gorący okres.
autor: kosior

13.05.2011 10:27 --.--.223.242
Antykomuna i Kosior-Jura Malejew i Aleksander Mozgowoj grali razem w Zawiszy w sezonie 1994/95 po tym jak spadlismy do 2 ligi.Pozdrawiam!
autor: Zeciarz

13.05.2011 09:35 --.--.215.163
Masz rację Adam ZAWISZA. Nie uważam, że nie należy nic robić. Protest jest na 100% konieczny. Uważam jednak, że trzeba szukać takich form, żeby nie odstraszać pikników, którzy są moim zdaniem klubowi potrzebni. Legia zawsze przetrwa. Zawsze grała i zawsze będzie grała w Ekstraklasie. Podobnie Wisła. Jeżeli po tych kolejnych protestach stadion Zawiszy opustoszeje, to w której lidze się obudzimy? W III w IV? Miasto wychodzi latem ze spółki. Zacznie się normalny biznes, a jesteśmy organizacyjnie i biznesowo dopiero na dorobku. Albo stworzymy produkt, który kupi tysiące pikników i duże grono sponsorów, albo klub organizacyjnie nie przetrwa w I czy nawet II lidze. I liga to przynajmniej jakieś 4 - 5 milionów PLN-ów rocznie. Pytanie czy należy zmienić sposób myślenia o roli pikników, czy nie? Czy uważasz, że Zawisza jest w stanie pozyskać silnych sponsorów i stabilną sytuację finansową na miarę Ekstraklasy jeżeli na trybunach nie pozyskamy tysięcy pikników? Czy sponsorzy będą chcieli się ładować w klub z 2 tysiącami kibiców w najwspanialszym nawet młynie jeżeli zabraknie tych tysięcy pikników? Moim zdaniem nie będą chcieli. Wracając do form protestu, moim zdaniem piknik nigdy nie zrozumie dlaczego ma rezygnować z meczu, który jet dla niego najważniejszy. Kibic też by nigdy nie zrozumiał gdyby ktoś podjął decyzję, że odpuszczamy Zawiszę i w ramach protestu zaczynamy chodzić na Astorię, bo to by naruszało jego system wartości w którym Zawisza jest na pierwszym miejscu. W systemie wartości piknika ten mecz na murawie jest najważniejszy. Uwierz mi - sam jestem piknikiem, mimo że włączę się w doping i chętnie poskaczę. To właśnie był największy błąd Tuska, że uderzył w dziesiątki tysięcy pikników zamykając stadiony i dlatego udało mu się zjednoczyć wszystkich. Jeżeli kibice będą robić w gruncie rzeczy to samo co Tusk, czyli uniemożliwiać piknikom oglądanie meczów, to uważam, że nie zyskają szerokiego poparcia dla tego protestu. Dlaczego cała główna trybuna Wisły została z dupami na miejscu podczas meczu z Lechem? Bo dla piknika na pierwszym miejscu jest zawsze mecz. Wszystko zrozumie, ale nie wychodzenia ze stadionu. Nic tego nie zmieni. Próby zmuszenia ich do opuszczania stadionów mogą jedynie podzielić środowisko, czy naprawdę o to chodzi? Czy wtedy protest będzie bardziej skuteczny? Moim zdaniem nie będzie. Może nawet zacząć obracać się przeciwko kibicom ku uciesze Tuska.
autor: Irizar

13.05.2011 09:02 --.--.216.36
Kosior: Malejew grał chyba wcześniej, później był Mozgowoj. Dzięki za czujność:-)
autor: Antykomuna

13.05.2011 08:30 --.--.32.113
Masz rację Irizar. Tylko jeżeli teraz nic nie zrobimy to pięknych opraw dla kilku tysięcy pikników nie zobaczysz.
autor: Adam ZAWISZA

12.05.2011 23:14 --.--.20.238
Starypiotruch. Jeżeli piszę czasami jakieś głupoty wynikające z troski o frekwencję, to nie miej mi za złe. Gdybym był przekonany, że bez kilkunastu tysięcy pikników uda się stworzyć silny piłkarsko klub na miarę Ekstraklasy, to pewnie nie zajmowałbym się frekwencją. Niestety jestem na 100% pewien, że bez tych kilkunastu tysięcy pikników nie powstanie w Bydgoszczy nigdy klub na miarę Ekstraklasy, na miarę ósmego miasta w Polsce. Zawisza będzie wiecznie jednym z najsilniejszych kibicowsko klubów w Polsce, ale grającym w jakiejś półamatorskiej lidze z zespołami, którym brakuje na autobus, albo wycofują się w połowie sezonu z powodu plajty, albo co gorsza Zawiszy będzie grozić wycofanie z powodu plajty. Mi tysiące pikników nie są do szczęścia najbardziej potrzebne, ale uważam, że klubowi - tak. Zawisza latami silny był organizacyjnie dzięki wojsku. W obecnych czasach droga do piłkarskiej siły widzie niestety przez tłumy pikników i idących za nimi sponsorów. Innej drogi chyba nie ma. Lech jest kibicowsko silny dzięki kilkutysięcznej rzeszy fanatyków, a piłkarsko silny dzięki kilkudziesięciu tysiącom pikników. Dopiero klub stojący na tych dwóch filarach (kibicowskim i piknikowym) może być kompletny - kibicowsko i piłkarsko. Co ja na to poradzę, że marzy mi się Zawisza w Ekstraklasie, marzy mi się żeby te piękne oprawy mogły podziwiać tłumy na żywo na stadionie, a nie tylko na Youtube?
autor: Irizar

12.05.2011 19:50 --.--.20.171
Kosior - jak zwykle w formie
autor: Starypiotruch

12.05.2011 19:40 --.--.179.76
ja w kwestii formalnej:)Antykomuna,Tobie chyba o Jurę Malejewa chodziło,a nie o Mozgowoja?
autor: kosior

12.05.2011 19:35 --.--.20.171
Extraklasa, I i II liga zamknięta dla kibiców gości. PZPN sugeruje podległym sobie Związkom, aby tę niedogodność rozszerzyć na niższe grupy rozgrywkowe. Powód? - oficjalny: "zrobimy porządek na stadionach" - nieoficjalny: oszczędności w policji i nieudolność w rozwiązywaniu spraw systemowo. Z imprez o tzw. "podwyższonym ryzyku" znikną zawody sportowe, które są pod szczególną ochroną. Nie będzie więc potrzeby "konwoju" specjalnych ekip policyjnych, ochraniających drogę przejazdu kibiców "gości", nie będzie też pewnie premii dla policji, grup interwencyjnych, ochroniarzy itp. Nie wiem jak to się będzie miało legislacyjnie do Euro'2012, bo tam też będą przyjeżdżali kibice gości. A my się zastanawiamy czy protest ma trwać 10, 15 minut czy cały mecz. Czy z trybuny "B" widać lepiej niż z trybuny "A", łuku czy z kibla (który o dziwo był po raz pierwszy otwarty w tej rundzie - ciekawe co na to Inspektor Sanitarny?). Panowie i Panie, Maciej opisał Wam, jak zachowywali się i olewali ci możni w piłce nożnej, którzy od początku wiedzieli, że akurat ta dyscyplina sportu, to dla nich tylko "KASA, MISIU, KASA". Głos OZSK i zrzeszających się w Nim Stowarzyszeń Kibiców był i jest ignorowany! Wszystko to pod pozorem chęci porozumienia się ze Stowarzyszeniami Kibiców. Moim zdaniem protest w formie nieprzychodzenia na mecze powinien trwać do końca kolejki. Tam wszędzie, gdzie został wydany zakaz przyjazdu dla kibiców gości. Mamy takie możliwości jak np. zgłoszenie zgromadzenia, pikniku, zbiórek pieniężnych na cele SKZB. I proszę niech mi nikt nie mówi, że Tuskowi @ Company nie chodziło o nic innego, niż wywołanie zadymy.
autor: Starypiotruch

12.05.2011 17:54 --.--.216.5
Pozostaje pytanie czy to polityka (i POlitycy) wkroczyli do sportu czy sport do polityki.
autor: brasidas

12.05.2011 17:21 --.--.39.253
jakcy mógłbym się podpisać pod twoim komentarzem,jak najbardziej popieram protest słuszna sprawa,tylko forma naprawdę przesadzona-to moja opinia ,nie musimy być krezusami tym temacie.pytanie co jest dla nas ważniejsze dobro drużyny która zaczyna się rozkręcać czy ideologia i polityka .przecież można to pogodzić .wczoraj zdecydowanie wygrało to drugie.poZdro
autor: slawas

12.05.2011 16:39 --.--.224.48
http://www.portalbydgoski.pl/zawisza-skutecznie-wypunktowa-lechi - fotorelacja
autor: maul

12.05.2011 15:56 --.--.245.146
Gówniane radio Eska podało dzisiaj o 15 wiadomość, że Zawisza rozegra DZISIAJ spotkanie z Lechią Zielona Góra. Prosili także o wcześniejsze przybycie kibiców na stadion ... oj się uśmiałem ... żenada Gratulacje Zawiszo !! Jeszcze tylko kilka spotkań i jesteśmy w 1 lidze. A potem to już .... pozzz
autor: wube

12.05.2011 15:54 --.--.174.42
Uważam że można protestować a nawet trzeba ale nie 90 minut no i poza tym po meczu należały się piłkarzom słowa podziękowania
autor: Homatianou BAN

12.05.2011 13:51 --.--.223.242
Pamiętajmy, ze każdy,który chodzi na trybunę B jest innym człowiekiem i nie musi się zgadzać z konkretnymi decyzjami.Mnie ciagnie tam bliższe bycie z drużyną.Gorące przeżywanie każdego zagrania i zdarte gardło.I nic mnie nie obchodzi to,że z powodu awarii strun nie mogę w robocie gadać.I podobnie jak Jacky nie chcę przenosić się na A, bo zwiędłyby mi jaja.Zmierzam do tego, że tak długi protest i aż takie zaangażowanie szkodzi tylko naszemu klubowi.Owszem nasi piłkarze umieją grać przy pustych trybunach co pokazali w zeszłej rundzie, ale po jakiego grzyba mają teraz grać.Przecież polityczne gówniarstwo i tak ma to w dupie.Zaznaczyć sprzeciw,ale nie tak radykalnie.Pomóżmy Zawiszy by w końcu wyszedł z tego 2 ligowego badziewia.Drużyna zbiera punkty jest bliska celu a tu nie ma ruchu dup by podziękować piłkarzom po meczu?Weżmy sytuacje z PP.Kibice protestują, opuszczaja trybuny by pożniej zdemolować Bogu winny stadion.Oczywiście nie twierdzę, że wszystkiemu winni są kibice.Zawsze mamy ułomną władzę, która potrafi tylko...zamykać stadiony.
autor: Zeciarz

12.05.2011 13:36 --.--.121.218
protest ten doskonale pokazal jak beda wygladac trybuny jak znikna resztki zapalencow ktorzy jeszcze prowadza doping dzieki ktoremu cos jeszcze na trybunach sie dzieje czasami niestety i zlego ale wiecej tego dobrego.moze uswiadomi to tym wszystkim fanom pilki bo tak okreslaja sie ludzie ktorzy sa fanami wszystkich zagranicznych znanych zespolow ktore z zawzietoscia ogladaja w telewizji chelpiac sie na forach internetowych wyzywajac wzajemnie w imie czego czegos co widzi czasami w tv kilka tysiecy kilometrow stad dajac za przyklad jak tam pieknie a sami zrzedza tylko przed komputerem na polskie druzyny czesto ich wlasne z wlasnych miast krytykujac wszystko samemu od siebie nie dajac nic .niestety polski sposob na problemy jak czegos nie mozna ogarnac w ludzki sposob to najlepiej zlikwidowac .a samemu zasiasc w swoim m3 i na 49 m rznac kibica Barcy Realu albo innego wspanialego ale nie naszego klubu.
autor: danken

12.05.2011 12:57 --.--.216.36
Trochę wspomnień: Przygoda z Zawiszą zaczęła się za dzieciaka, gdy ojciec zabierał mnie na mecze. Było to jeszcze w pierwszej lidze, ale niewiele pamiętam, w sumie nic. Pierwszy mój sezon na Zawiszy był w roku 1995, gdzie jako 11-letni dzieciak doświadczyłem zmagań na II ligowych boiskach, a ilość kibiców na stadionie była ogromna. Mecze ze Śląskiem, Elaną, Wisłą, Ruchem. Era Kota, Mozgowoja, Pawłuszka, Kryszała itp. TO były mecze. Zadymy ze Śląskiem czy Odrą Opole też było ciekawie. Dążę do tego że z biegiem czasu człowiek dojrzewa i chce czegoś więcej niż tylko wspomnień, zajebistych wspomnień. Marzy mi się pierwsza Liga (czyt. Ekstraklasa), bym mógł zabrać na Zawiszę swojego syna, tak jak mój ojciec kiedyś zabrał tam mnie!
autor: Antykomuna

12.05.2011 12:48 --.--.99.188
Coś napiszę, będzie chaotycznie, bo parę spraw się nazbierało. Piszecie, że doping potrzebny i słusznie, na tym najlepiej się znamy, to potrafimy robić, ale ostatnie działania spanikowanego przed Euro2012 rządu, ich przedstawicieli w terenie (wojewodowie itd) służb, mają na celu zrobienie wszystkiego, aby wyeliminować żywiołowość trybun - czyli doping, oprawy, wyjazdy na mecze itd. Jacky - czy my musimy umierać za całą Polskę 90 minut? Pewnie nie, ale jak byliśmy na dnie kilka lat temu, to np. Legia pierwsza wywiesiła antyhydro transa. Musieli? Nie musieli, mogli to wszyscy olać. Kwestia czy robić protest 15 czy 90 minut jest do dyskusji, ale sami zobaczcie, że to co się teraz dzieje może doprowadzić do cichych trybun. Totalna inwigilacja, milicja robi co chce, ochrona na każdym stadionie łamię co tydzień ustawę o BIM, ale wszystko na kiboli. W tej całej wrzawie pzpn się schował i nikt się nim nie zajmuje. To może kilka faktów. Kibice Zawiszy od 3 lat jeżdżą na spotkania OZSK, gdzie "rozmawiało się" z pzpn. Od dwóch lat czekamy na projekt porozumienia między PZPN a OZSK na temat współpracy. Udało się wprowadzić ludzi do komisji ligi, wydziału dyscypliny, wydziału bezpieczeństwa, powstał zespół ds współpracy z kibicami, ale pzpn ramowego porozumienia nie zaproponował. Spotkania w skrócie wyglądają tak, że na początku jest świecznik działaczy pzpn np. Lato w Warszawie, w Kielcach Engel - pogadają, że chcą współpracy, a po 15 minutach strzałka. Mistrzem był Lato przed meczem z Rumunią (listopad 2009), kiedy bez ogródek stwierdził, że się spieszy bo przyjeżdża delegacja z Rumunii i musi ich ugościć, bo jak on gdzieś jedzie to też go goszczą. Złożył życzenia Wesołych Świąt i zniknął. Proponowano jedną kartę kibica dla wszystkich, która obowiązywałaby na wszystkie stadiony w Polsce (zdecydowane ułatwienie na wyjazdach) - cisza. Race - nie bo w Unii zabronione (guzik prawda). I takie z nimi gadanie. Na spotkaniu w sejmie o ustawie o BIM prezes Ekstraklasy - Rusko wręcz błagał, aby zgodzić się na piwo na stadionach, wtedy chyba typ z Arki spytał go, czy był na stadionie w Wodzisławiu i jak tam widzi stoisko z piwem, więc Rusko nabrał powietrza. Politycy to samo, bo w Europie na stadionach jest piwo, a u nas nie będzie, wstyd, co Platiniemu powiemy. Było zgłaszane kilka propozycji do zmiany ustawy - cisza i tak dobrze, że nie przeszła pierwotna wersja, bo tam takie kwiatki wymyślił poseł Raś z PO, że głowa mała (wyjazdy tylko wynajętym publicznym transportem). Były sędzia Trybunału Konstytucyjnego Wiesław Johann powiedział na tym spotkaniu, że ustawa jest bublem i jeżeli ktoś zaskarży niektóre jej zapisy (zakaz stadionowy) to wygra, ale posłowie wiedzieli lepiej. Jest panika przed Euro i robią typową pokazówkę. Stadiony będą, ale nie ma dróg, hoteli, lotnisk itp. Problemu kiboli też na Euro nie będzie, bo mało kogo interesują już wyczyny "kadry". Temat będzie ciągnięty do wyborów i wykorzystywany, czy to przez lewych czy prawych, zielonych czy czerwonych. Nie chcę mieszkać w państwie, gdzie rozgrywkami piłki nożnej zarządza policja. Co będzie dalej czas pokaże, ale bez dopingu, opraw, wyjazdu wspólnego na mecz, to już nie będzie to samo i nie chcę, żeby tak kiedykolwiek było.
autor: Maciej

12.05.2011 12:10 --.--.140.62
aby uciąć już wszystkie komentarze , które zaraz się pojawią nie jestem rzecznikiem Tuska, brzydzę się politykami i dam tego swój upust przy urnie wyborczej a nie na stadionie. Tylko w przeciwieństwie do większości małolatów, którzy oprawy muszę przyznać , że robią na poziomie ekstraklasy i za to szacunek, ja żyję marzeniami/wspomnieniami z lat wczesnej młodości, kiedy na tym stadionie mogłem ekscytować się meczami pierwszej ligi z takimi drużynami jak Górnik, Legia itd. W przeciwieństwie do ww. , którzy pamiętają tylko jakie zdjęcie umieścili z szalem na NK albo Fota.pl albo ile piw wypili pod stadionem w bramie. Ot tyle do przemyślenia, najwyższym dobrem jest dobro WKS.
autor: zawisza81

12.05.2011 12:00 --.--.140.62
Każdy ma prawo do swojej opinii, czy się pogubiłem czy nie Twój problem. W takim razie zacznijmy troszczyć się o gospodarkę na stadionie Zawiszy , kupujmy bilety, róbmy jak najlepszą atmosferę a niebawem śmiem twierdzić , że zapukamy do drzwi ekstraklasy. W innym przypadku pozostanie nam marne 1700 głów na mecz. Przypomnę tylko ile osób chodziło na Zawiszę jeszcze dwa lata temu. Tak szczerze to podejrzewam , że 80% "młodzieży" , która wyszła z trybuny do dziś się zastanawia dlaczego, czy może Tusk jest matołem, a może dlatego że kibole Lechii nie mogli przyjechać :) a może dlatego , że stadion Legii był zamknięty na jedno spotkanie, a może dlatego , że starucha zatrzymali. Kuźwa , czy ktokolwiek by się w tym momencie bił o stołki (PIS,SLD,PO,PJN) pozostałby w tym momencie obojętny. Polityka już dawno stała się areną populizmu i nie dajmy się zwariować wychodząc na cały mecz z trybun. Zadymy były od zawsze, stadiony po takich zajściach zawsze na jakiś czas były zamykane, nie ważne kto rządził , czy był to Mazowiecki, Kaczyński, Oleksy czy Pawlak i tyle w temacie. Ale jeśli tłum jak zawsze potrzebuje jakiegoś wroga, to sobie go znajdzie. Życie w próżni, w skupieniu na drużynie , na meczu, na tabeli, na piłce nożnej jest nudne .....
autor: zawisza81

12.05.2011 11:57 --.--.48.90
Protest przeciwko rządowi jest jak najbardziej słuszny,tylko drużyna na tym traci. Byłem za wyjściem z trybuny ale na 10-15 minut a nie na cały mecz.Rudy z gdańska ma to i tak w dupie czy nas nie będzie cały mecz na trybunie czy 10 minut.Trzeba pokazać siłę jaką mamy wspólnie w Polsce i przy najbliższych wyborach pokazać PO ile znaczą dla nas.Na trybunach powinniśmy być dopingować przede wszystkim drużynę BO QURWA WALCZYMY O AWANS i od czasu też przyśpiewki na rudasa z gdańska pokazać gdzie go mamy.To go bardziej zaboli niż te transparenty, przypomnijcie sobie jak bolały przyśpiewki dombiowi.. i nieudacznika glińs... pozdr. czerwiec 2011 1 liga !!!!! czerwiec 2012 ekstraklasa!!!!!
autor: rafo34

12.05.2011 11:51 --.--.162.178
Chwała drużynie za zwycięstwo, takie mecze też trzeba umieć wygrywać. I choć Lechia pewnie była najmniej wymagającym przeciwnikiem to do momentu strzelenia pierwszej bramki było nerwowo.Rzadko to robię ale tym razem chciałbym wyróżnić jednego zawodnika, przynajmniej za drugą połowę.To Szymon Maziarz, taki którego zawsze chciałbym oglądać,zagrał w drugiej połowie rewelacyjnie,waleczny,dokładny,zaangażowany.Myślę,że Mazi w pewnym momencie był tak jakby zapomniany, z formą też było różnie ale wczoraj moim zdaniem udowodnił swoją rzeczywistą wartość w tej drużynie, brawo.Co do protestu hmm, każdy napisze tu swoją opinie i może poprzestańmy na różnicy zdań.Czy z tego protestu wyłamało się tylko Dyskopolo, uważam,że nie, wystarczy przejrzeć skróty wszystkich meczy w ekstraklasie.Ktoś fajnie napisał w komentarzu na 90 minut,że kibice Zawiszy chcieliby umierać za całą Polskę, udawadniamy, że jesteśmy lepsi niż Legia, Lech i Wisła razem wzięci.Uważam,że każdy protest, jaki by nie był można prowadzić w innej formie,myślmy najpierw o swojej drużynie a równolegle wspierajmy jakąś formę protestu.I wtedy nie będzie problemu, żeby przyłączyli się wszyscy. I żeby było jasne, ktoś zdecydował, że ma być tak ok ale nie zamierzam też być szarą masą, która nie ma prawa do swojego zdania,gdzieś przecież muszą być granice.I niech nikt mi nie pisze,że mam iść na trybunę A bo niby dlaczego? Stosować metody , których samemu się nie lubi ot i cały problem!!
autor: jacky

12.05.2011 11:30 --.--.22.92
zawisza81 pogubiłeś się chyba w tym wszystkim jak "Donek".W kraju nie dzieje się dobrze,żeby przysłonić problemy gospodarcze wpierw wywołano temat "walki o krzyż" teraz temat"stadionowi kibice", a akcja przynosi efekt bo wczorajsze badanie pokazuje spadek poparcia PO o 5 pkt procentowych. Żeby nie było nie jestem tez zwolennikiem innych opcji , ale przed wyborami jak sondaze jeszcze polecą na łeb na szyje to się chłopaki opamiętają.Albo mecze z kibicami i to obu drużyn,otwarte wszystkie sdadiony albo..... A serce moje jako kibica było wczoraj smutne jak pewnie większości ,że jesteś tuż obok , a nie możesz pomóc drużynie.Brawo piłkarze mam nadzieje ,że zrozumieli co powodowało taką naszą postawe.
autor: Mariusz2

12.05.2011 11:21 --.--.215.163
Wysyłanie na trybunę A ludzi chcących oglądać mecze nie jest moim zdaniem najlepszym sposobem na wzrost frekwencji na stadionie. Ludzie zainteresowani oglądaniem meczu moim zdaniem nie chcą chodzić na A z prostego powodu. Jest dwukrotnie niższa od B i dodatkowo bardziej oddalona od murawy o szerokość podwójnej bieżni dla skoku do piachu - czyli prawie 10 metrów. Powoduje to, że oglądanie spotkań z trybuny A jest dużo mniej atrakcyjne niż z trybuny B. To właśnie trybuna B jest tą zdecydowani najlepszą do oglądania spotkań piłkarskich, zatem najlepsza dla pikników. Pewnie taki piknik chętnie zapłaciłby więcej za bilet, byle tylko oglądać komfortowo i spokojnie z trybuny B mecz. Różnica w odbiorze spotkania z A i z B jest moim zdaniem ogromna. To jest zupełnie inna perspektywa, inaczej można śledzić sposób budowania akcji, przestrzenie między zawodnikami. Jeżeli ktoś interesuje się grą to pewnie przyzna mi rację. Płaski widok z trybuny A pozbawia widza połowy przyjemności. Z tego względu wielu ludzi na poprzednich meczach usiłowało siadać na brzegach wysokich łuków, ale pewnie jeszcze lepiej widzieli by siedząc na prostej i byliby bardziej zadowoleni. Obecnie zostały one także zamknięte. C i D zamknięta. Na B protest. Z trybuny A widoczność jest taka sobie. Jaki przekaz płynie z tego dla zwykłego piknika zainteresowanego wyłącznie meczem. Czy to może zachęcić kolejne tysiące ludzi do przychodzenia na mecze Zawiszy zwłaszcza jeżeli będzie wreszcie I liga? Niech te słowa będą próbą zastanowienia się czy udało nam się stworzyć na stadionie warunki do tego by frekwencja rosła, by za kilka lat frekwencja była znacznie wyższa, by przyciągnąć prawdziwe tłumy. Chodzenie na mecze Zawiszy nie jest obowiązkowe. To jest sprzedawanie produktu jak każdego innego. Albo ludzi przyciągnie dobra atmosfera, dobre wyniki i jak najbardziej komfortowe warunki oglądania spotkań, albo nie. Ja tam zawsze przyjdę i sobie jakieś miejsce znajdę na stadionie, ale wielu niezdecydowanych zrezygnuje jeżeli nie będą czuli, że klubowi i kibicom też na nich zależy, że mogą sobie po prostu kupić bilet na dobre miejsce i oglądać spokojnie mecz, że nikt ich nie przestawia, nie wyprasza na gorsze miejsca. Załóżmy, że ktoś skuszony dobrą grą Zawiszy po wielu latach postanowił przyjść na mecz z żoną. Kupił bilet rzecz jasna na najlepszą nową, wysoką trybunę B. Nawet nie wie, że tam jest młyn kibiców. Podczas meczu okazuje się, że jest "zapraszany" poza trybunę. Jeżeli siedzi twardo dalej - czuje się pewnie mocno niekomfortowo, jeżeli wyjdzie - nie widzi meczu na który przyszedł i zastanawia się po co w ogóle przyszedł. Czy wróci? Nie chciałem tej dyskusji wywoływać teraz jeszcze w II lidze, ale skoro została już rozpoczęta, to może warto to pociągnąć. Jeżeli Zawisza będzie dalej grał o awans to w kolejnych meczach frekwencja może rosnąć. Myślę, że dobrze by się stało gdyby ci ludzie, którzy przyjdą, być może pierwszy raz po wielu latach, poczuli się na stadionie dobrze i wrócili jesienią na kolejne mecze. Zdaje sobie sprawę, że kibice prowadzą różne protesty i nie neguję ich potrzeby. Czy jednak najlepszym miejscem na to jest jedyna na stadionie trybuna, z której można komfortowo oglądać mecz? Czy jest to najlepsze miejsce na siedzenie 15 minut pod sektorówką? Zastanawiam się czy pisanie tego tutaj jest celowe. Uważam, że czasami trzeba pisać też o sprawach problematycznych. Niezauważanie problemu nie jest rozwiązaniem. Wiele razy na tej stronie padały słowa wyrażające troskę o frekwencję, pomysły jak ją poprawić. Robicie też wiele by uatrakcyjnić atmosferę spotkań. Dzięki temu już dzisiaj frekwencja na Zawiszy jest rekordowa w całej II lidze. Czy będzie dalej rosła? Może nie warto tego tematu ruszać, a ludzie przy awansie i dobrej grze i tak przyjdą masowo i upchną się gdzieś na łukach? Nie wiem. Co do meczu, to potwierdził swoje walory Kotek. Po jego akcji drugi gol. Przed meczem rozmawiałem z synem i mówiłem, że w każdym meczu Dąbroś przynajmniej raz w meczu rusza z piłką i zrobi groźną akcję, albo przynajmniej stały fragment gry. Tym razem rajd przez całe boisko zakończył asystą. Duże brawa dla całego zespołu. Piękny strzał Stefana. Widać, że zawodnicy, którzy wchodzą z ławki też pokazują bardzo dobrą piłkę. Trener podniósł zespół i przekonał go o swojej wartości. Ściskam kciuki za Pawła Kanika. Mam nadzieję, że zdąży jeszcze do końca sezonu pokazać swoje możliwości.
autor: Irizar

12.05.2011 11:19 --.--.152.40
Doping wczoraj miał być ale tak jak napisał Maciej ,,kpiną jest to co spotkało naszą koleżankę i dwóch kolegów przed meczem na wniosek...organizatora. Ciekawe kto następny.''
autor: Enzo50

12.05.2011 11:17 --.--.223.242
Brawa za to zwycięstwo!Do 44 minuty zacząłem drżeć o wynik.Nic kurna nie wychodziło, ale gdy Stefan strzelił byłem pewien, ze pójdzie już łatwo.Druga połowa bardzo dobra. Frustracja zamykaniem stadionów jest jak najbardziej słuszna.To jest bez sensu i nie jest to żadna walka ze stadionowym bandytyzmem.Inna sprawa,ze dzicz na finale PP zniżyła się poziomem do panów polityków z panem Tuskiem na czele.Protest czemu nie.Przecież mozna było wyjść na 15 minut i wrócić.Pamiętajmy,że tak jak my potrzebujemy piłkarzy do widowiska tak oni nas.
autor: Zeciarz

12.05.2011 10:37 --.--.140.62
Radzę obudzić się z obłudy , że w dobie zbliżającego się Euro ale myślę że i w ogóle jakikolwiek premier tego kraju, nie ważne kto nim będzie , będzie pochwalał zachowanie po meczu pucharu Polski. Jeśli wierzycie w to , że w kraju , w którym nie ma prawdziwych polityków, a są tylko pieniacze i celebryci , ktokolwiek powie tak noście kaptury i szale na twarzach, napierda l ajcie się na stadionach, niszcie je, to zazdroszczę dobrego samopoczucia i głębokiej wiary :)
autor: zawisza81

12.05.2011 10:30 --.--.234.34
Protest przeciwko rządowi jest jak najbardziej słuszny bo to co wyprawiają psy przyprawia o grozę.Szkoda tylko że na Zawiszy poszli na całość i protest trwał cały mecz bo w innych miastach było trochę inaczej.Drużyna walczy o awans żeby w końcu wydostać się z tej 2 ligi i potrzebuje dopingu.Protest tak ale w innej formie
autor: Tomi

12.05.2011 10:15 --.--.219.251
Skoro wy myslicie ze nie bylo dopingu z powodu zamkniecia luku to jestescie w błędzie.. my na lukach nie siedzimy wiec tak troche sie ogarnijcie. Nie tylko my opuscilismy trybuny lecz inne kluby takze a poza tym to nie jest miejsce i czas na dyskusje mogliscie isc sobie na A tam sobie pospiewac ktos wam bronil? Chociaz wiadomo ze pilkarze zagraliby lepiej z naszym dopingiem, ale tez wiadome bylo ze moga i wygrali ten mecz bez tego dopingu
autor: Granat62

12.05.2011 10:15 --.--.140.62
Jeśli mówicie o jedności to proponuję link z wczorajszego meczu Wisła - Lech. http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9581319,26__kolejka__Wisla___Lech_1_0__Genkow.html Z całym szacunkiem dla kogoś kto przed chwilą napisał , że wyniki są nieważne liczy się współpraca :) Wisła walczy o tytuł , Zawisza o awans, a forma protestu bardziej uderza w drużynę WKS niż samego premiera Tuska. Wychodzeniem z trybun na meczu 3 ligowym raczej nikogo się nie przekona do głosowania na Jarka czy też męskiego rozdawacza jabłek, a w jednym z najważniejszych momentów dla naszego klubu więcej szkody może narobić taka a nie inna atmosfera.
autor: zawisza81

12.05.2011 09:59 --.--.99.188
mieszko kpiną jest to co spotkało naszą koleżankę i dwóch kolegów przed meczem na wniosek...organizatora. Ciekawe kto następny. Nie jesteśmy jakimś klubem z Warszawy, żeby się wyłamywać z ogólnopolskiej akcji.
autor: Maciej

12.05.2011 09:52 --.--.138.233
następnym razem nie zapomnijcie podziękować piłkarzom bo wczoraj została nas garstka
autor: karma

12.05.2011 09:37 --.--.216.5
Do krytykantów takiej formy protestu - co powiecie jak ktoś wam splunie w twarz?
autor: brasidas

12.05.2011 09:17 --.--.18.149
trybuna została zamknięta na wniosek donalda tuska - bandyty stadionowego z gdańska. w kolejce do zamknięcia czekają szpitale i kopalnie, a celem głównym jest aby nie było niczego...
autor: zbalo

12.05.2011 09:14 --.--.223.78
Dzień przed meczem Paweł Kanik mówił o wspaniałym dopingu i wierzył że taki będzie w meczu z Lechią .Ale cóż Tusk musi się podać do dymisji za "zamknięcie Trybuny" To są jakieś kpiny normalnie!!!!! Nasi chłopcy potrzebują DOPINGU!!!! Nie protestu!!
autor: mieszko741

12.05.2011 08:56 --.--.135.14
Bo została zamknięta trybuna na wniosek tuska...
autor: Zawiszak35

12.05.2011 08:45 --.--.152.40
Może ktoś ze SKZB napisać dlaczego wczoraj nie było dopingu w mecz bo dobrze by było aby nasi zawodnicy i trenerzy też wiedzeli dlaczego ich wczoraj nie wspieraliśmy dopingiem.
autor: Enzo50

12.05.2011 00:30 --.--.131.47
Protest między innymi nie wyszedł najlepiej gdyż wielu po przekroczeniu głównej bramy nie mogło dostać się na trybunę A. Poza tym znalazłyby się jeszcze parę innych powodów dla których tak to wszystko wyszło, ale pewnie to nie jest miejsce aby na temat się rozpisywać.
autor: tomano

12.05.2011 00:29 --.--.20.171
12.05.2011 00:16 --.--.242.246 tak tylko ze niektorzy chcieli przejsc na A ale niestety nie mozna panowie. takze troszke wyrozumialosci dla tych ludzi autor: Czarny80 A to już pretensje do organizatora meczu, choć wiem, że można było...
autor: Starypiotruch

12.05.2011 00:19 --.--.20.171
Żółw jestem też - za. Dopig można też prowadzić z każdej innej trybuny aniżeli "B" Ps. jakieś zdjęcia?
autor: Starypiotruch

12.05.2011 00:17 --.--.202.2
mnie najbardziej rozwaliło to, że przy takiej temperaturze nie dość, ze nie można wnieść swojego picia, bo przecież butelka plastikowa albo soczek w kartoniku to niebezpieczne narzędzie, to nie ma możliwości zakupu niczego do picia na samym stadionie. zamykają trybuny, a podstawowych rzeczy organizacyjnych nie potrafią ogarnąć. A Polak nie wielbłąd- pić musi. Nawet wodę. :D
autor: Mroowka

12.05.2011 00:16 --.--.242.246
tak tylko ze niektorzy chcieli przejsc na A ale niestety nie mozna panowie. takze troszke wyrozumialosci dla tych ludzi
autor: Czarny80

12.05.2011 00:06 --.--.119.141
uważam , że usunięcie postu tego kogoś y. tam jest błędem. nie pozwalamy na konstruktywną krytykę , a co gorsza na odpowiedź takiemu frustratowi... Proszę bardzo aby wypowiedział się jeszcze raz i zamierzam mu odpowiedzieć jako człowiek w sile wieku i z bagażem doświadczeń. wychodzi w takim przypadku kult prawdy mediów i konflikt mentalny kibica, który nie idzie na trybunę A, bo nie wiem co, ale ma pretensje, że nie widział meczu wciskając się na trybunę B, gdzie zapewne nic nie robi , bo skoro nic nie wie to nic nie robi. Nieważny w tej chwili wynik... ważna współpraca.
autor: zolw73

11.05.2011 23:34 --.--.91.249
W proteście jedności nie było, wielu złamasów nie uszanowało wiekszości kibiców i formy protestu. Szacunek dla Boxera to on jest tą lokomotywą która ciagnie ten skład wagonów w kibicowniu, ma chłopak charyzme i pasje w tym co robi ale i on dziś niebył ok do całej rzeszy kibicólw która uznała zasady protestu.
autor: Perun

11.05.2011 23:26 --.--.147.125
Jak komuś się nie podoba forma protestu to można siadać na trybunie A. Nikt nikomu nie każe iść na B .
autor: lako

11.05.2011 23:25 --.--.7.115
Jedyne na co dzis zwróciłem uwagę na meczu to to ze naszym sponsorem jest Coca Cola :) a na naszej trybunie nie potrafią nawet jebańce automatu postawić a ludzi suszy jak huj dzis usłyszałem rozmowe jak koles chciał wejsc z 0.5 litra wody a cała kierownik z oburzeniem na niego najechała co pan sob
autor: z19z46z

11.05.2011 23:20 --.--.91.249
Też miałem taką sytuacje z peselem i również niechciano mi wydać biletu ale można było się dogadać z panem w okienku któremu i tak się trzęsły dłonie i miał troszke rozdygotany głos. Widział że nastroje przed kasami są coraz bardziej ponure. Wbił jescze raz cyferki i już było wszystko ok. Protest, w protescie jedności nie było sporo osób ogladało mecz w przejściach,część powchodziła na mórki a część siedziała poprostu w pierwszych rzedach zaraz za mórkami, było to nie fair w stosunku do wiekszosci która uznała i uszanowala zasady tego protestu.
autor: Perun

11.05.2011 22:52 --.--.198.235
Tak trzymać Zawiszo!!! mam tylko nadzieje,ze ten jeden punkt nie zabraknie do awansu.Tylko Nasz Zawisza!!!
autor: slimak

11.05.2011 22:49 --.--.36.10
Dziś lekko mówiąc zirytowałem się, po ponad 60 min w kolejce z nadzieją że uda mi się wejść na drugą połowę pani w okienku oznajmia mi że na moje dane już ktoś kupił bilet!? Identyczną sytuacje miały dwie osoby przede mną.Pani stwierdziła że komputery się nie mylą i tyle. SKANDAL
autor: GolabFcJ

11.05.2011 22:43 --.--.113.48
A Benek nawet nawet ładnie grał.... Z dopingiem było by 5-0
autor: daniel0bdg

11.05.2011 22:33 --.--.105.225
Piłka nożna dla kibiców! Ważne 3 punkty i oby tak już do końca!!!
autor: Antykomuna

11.05.2011 22:17 --.--.147.119
Mecz bydgoskiego Zawiszy z outsiderem nie należał do najładniejszych, zwłaszcza w pierwszej połowie, ale też trudno pokazać ładną piłkę z drużyną, która w głowie ma tylko obronę swojej bramki. Dla mnie najważniejszy jest wynik. Nasz zespól jak po słabych meczach będzie odnosił tak okazałe zwycięstwa to ja gniewał się nie będę. Bramkę pod koniec I połowy po samotnej akcji zdobył Cezary Stefańczyk. Ta bramka oraz (pewnie) ostra reprymenda trenera w szatni poskutkowała i w II połowie Zawisza zagrał zdecydowanie lepsze zawody. Uwieńczeniem dobrej gry był gol po akcji a`la Messi Dąbrowskiego. To już druga w ostatnich meczach tak piękna akcja tego zawodnika - pierwsza miała miejsce w meczu z Olimpią - czapki z głów. Odnotować trzeba także, że strzelcem dwóch bramek był powracający po "kartkach" Ślifirczyk. Dobre zawody rozegrał także Kot, który popisywał się pięknymi rajdami po skrzydle. Kapitalny strzał z rzutu wolnego wykonał także Klofik - bramkarz z trudem wyjął piłkę zmierzającą do bramki gości. Cieszy także wynik z Sosnowca, ale ja uważam, że nie powinniśmy się oglądać na innych tylko robić swoje. Teraz przerwa spowodowana walkowerem ze Słubicami i derby z Elaną.
autor: dcdam

11.05.2011 22:05 --.--.28.123
Przed chwilą oglądałem sport na TVP3 Bydgoszcz. To co zrobił Dąbrowski przy 3 bramce to majstersztyk. Messi nie powstydziłby się takiego rajdu.
autor: maniekwks

11.05.2011 22:00 --.--.118.104
ZAWISZA 3-0 LECHIA druga połowa lepsza
autor: canadarekin BAN

11.05.2011 21:43 --.--.78.183
WIELKIE CHWDP. Cieszy wygrana naszych kopaczy oraz remis w Sosnowcu. poZdrówka
autor: Swider

11.05.2011 20:00 --.--.207.116
koniec mecz Zagłębie Sosnowiec 0-0 Miedź Legnica!
autor: byczeeek

11.05.2011 17:14 --.--.240.47
ZAWISZA 6-0 LECHIA TAKI WYNIK OBSTAWIAM
autor: canadarekin BAN

11.05.2011 17:00 --.--.166.251
No to ruszamy..
autor: Shutt

11.05.2011 16:13 --.--.153.140
Zaraz się pakujemy i przeprawa wielokilometrowa na świątynię!! :D
autor: krzysiu10

11.05.2011 15:38 --.--.27.118
wszyscy na stadion!!!! WKS!WKS!!WKS!!!
autor: westside



Administracja serwisu ZawiszaFans.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one indywidualnymi i niezależnymi opiniami użytkowników. Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści nie związane z tematem, reklamy, a w szczególności wulgaryzmy, treści rasistowskie i obrażające innych czytelników, a także osoby postronne i instytucje. Użytkownik serwisu ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczone wypowiedzi niezgodne z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Tylko zarejestrowane osoby mają możliwość komentowania wiadomości.

nazwa użytkownika:
hasło
rejestracja | zapomiałem hasła

Copyright © 2003 - 2010 by www.zawiszafans.com. All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. | tworzenie stron www