-->
Serwis Kibiców bydgoskiego Zawiszy

WSPOMÓŻ STOWARZYSZENIE KIBICÓW ZAWISZY BYDGOSZCZ! NR. KONTA: 26 1940 1076 3092 6024 0000 0000 Credit Agricole Bank Polska SA



Dla Kibica

Inne działy

TOP 3 - Strzelcy

1. Adrian Błąd
Bramki: 14
2. Rafał Leśniewski
Bramki: 6
3. Jakub Wójcicki
Bramki: 6
4. Paweł Zawistowski
Bramki: 5

Facebook

Koniec kariery Macieja Murawskiego w Zawiszy!

Kilka minut po zakończeniu spotkania w Tychach, z posadą trenera Zawiszy pożegnał się Maciej Murawski. W sześciu rozegranych na wiosnę spotkaniach Zawisza odniósł jedno zwycięstwo, trzy remisy oraz zaliczył dwie porażki, zdobył zaledwie 6 punktów na 18 możliwych. Nazwisko nowego trenera Zawiszy podamy na naszej stronie, jak tylko będzie wiadomo coś więcej.

Komentarze do wiadomości

11.04.2011 23:31 --.--.247.68
Do ludzi, ktorzy graliby tylko ludzmi z Bydgoszczy - Witana byscie wyrzucili? Stefanczyka ? Okinczyca ? Dąbrosia ? Warczacha ? bez jaj. Wiadomo, ze w Zawiszy powinni grac tylko ci, ktorzy czuja przywiazanie i beda wypluwac pluca za herb i barwy, ale to juz nie te czasy niestety. Wychowankowie moze i by zapieprzali jak malo kto, ale po 1 nie maja takiej kondycji, a po 2 doswiadczenia. My walczymy badz co badz o awans, nadal. Mozna pokombinowac (zeszly zeson Lechia ZG - praktycznie sami juniorzy i jak cisneli w 2 rundzie, pod wodza Murasia z reszta), ale nie my jestesmy trenerami, zeby o tym decydowac. Topolski... zobaczymy co ukula, ale nie spodziewalbym sie cudow.
autor: macias91

11.04.2011 21:18 --.--.13.184
moze wyjdzie i znowu beda samochody do wygrania ma meczu ..
autor: sanami

11.04.2011 21:01 --.--.25.95
miałem nosa , ale Paluch to chyba jeszcze garuje :)
autor: danken

11.04.2011 18:20 --.--.140.194
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35591,9413119,Adam_Topolski_bedzie_trenerem_Zawiszy.html Działacze Pogoni Barlinek chyba nie będą robić problemów...
autor: Ziolek

11.04.2011 15:54 --.--.89.233
Jak Topolski to może i Paluch wróci :D
autor: kosior

11.04.2011 15:51 --.--.100.195
Topolski trenerem ?!
autor: danken

11.04.2011 14:55 --.--.215.163
Arteniuk nie wygląda na medialną gwiazdę, ale na człowieka całkowicie skoncentrowanego na swojej robocie jak najbardziej. Jest osobą, która z pewnością nie da sobie w kaszę dmuchać. Pokazał, że twardą ręką potrafi zmobilizować piłkarzy, potrafi nazwać pewne rzeczy po imieniu, zawiesić gwiazdeczki, wypierdolić do rezerw. Na pewno rozczarowany jest niezmiernie postawą władz Elbląga i brakiem wsparcia tego miasta dla futbolu. Już wcześniej stworzył ciekawy zespół w Kołobrzegu i też ten zespół został rozmontowany ze względów organizacyjnych. Uważam, że to jest człowiek, który ma dobry warsztat trenerski, nosa do zawodników i ambicje. Spośród takich facetów twardo stąpających po ziemi zarząd powinien szukać nowego trenera już rok temu. Jeżeli to miałby być Arteniuk - uważam, że wart ryzyka. W Kołobrzegu pracował bez asystenta za4 tysiące złotych i nie przeszkodziło mu to stworzyć ciekawego zespołu. To raczej nie jest człowiek, który będzie się dziwił, że taktyka rodem z Bundesligi zawodzi na II-ligowych klepiskach. Jestem za.
autor: Irizar

11.04.2011 12:28 --.--.31.151
Topolski ;)
autor: Koko

11.04.2011 11:01 --.--.223.78
W Wyborczej piszą że numerem 1 na trenera jest Arteniuk.
autor: mieszko741

11.04.2011 10:02 --.--.104.138
A może tak Pasieke
autor: gladyk2

10.04.2011 23:42 --.--.20.171
Panowie - to nie my będziemy decydować o wyborze trenera nr 1. Niestety. Wpisaliśmy swoje spostrzeżenia, uwagi i przemyślenia. Swoją drogą sam jestem ciekawy w jaki sposób Zarząd WKS Zawisza podejmuje tak ważne decyzje, jak właśnie wybór trenera. Na ich miejscu zapytałbym o opinię kibiców. Ale chyba to nie jest teraz cool.
autor: Starypiotruch

10.04.2011 22:55 --.--.118.14
wg mnie Zbigniew Stefaniak to trener z charakterem, on by to poukladal i zaden karierowicz nie wchodzilby mu na glowe .. doswiadczony bydgoszczanin, ktory 'Z' ma w sercu, co o tym sądzicie ??
autor: mazinho

10.04.2011 22:49 --.--.216.5
Żegnamy Żelewa: http://www.youtube.com/watch?v=sfHxPW45AK4
autor: brasidas

10.04.2011 22:42 --.--.20.171
Fragment kompromitującego somozadowolenia Murawskiego już po jego odwołaniu: - Co się stało z zespołem walecznym ze sparingów, który gonił rywali po boisku? - W mojej filozofii gry, w której wymieniamy wiele piłek, bardzo istotne jest boisko. W sparingach graliśmy na sztucznej murawie, równej i było nam łatwiej. Poza tym nie było presji. W lidze, kiedy przyszło grać na słabych boiskach, nasz atut odpadł. Pojawiła się presja, która miała wpływ na podejmowane decyzje na boisku. Wtedy posypała się nasza gra. Kluczowy chyba był mecz z Zagłębiem. Nie powinniśmy w taki sposób stracić punktów. Zamiast dostać kopa, wpadliśmy w doła. Sami sobie zaczęliśmy robić presję. Poza tym atmosfera wokół mojej osoby i klubu była niefajna. Zespół to czuł. Udało mi się zmotywować drużynę na pierwszą połowę z Ruchem. Po przerwie straciliśmy gola, tradycyjnie po stałym fragmencie gry i znowu wszystko się posypało. - Może przyjęta filozofia gry była zła. Zamiast uczyć grać ładnie w piłkę trzeba było wymagać dobrej obrony, skutecznej kontry i szlifować stałe fragmenty gry. Tak jak robią to inni. Przecież to jest trzecia liga państwowa. - Możliwe, ale to nie byłby mój zespół! Chcę, by to co działo się na boisku było przemyślane i zaplanowane. Lubię mieć kontrolę nad grą. Wiosną poza fragmentami meczów u siebie w pierwszych połowach, to nie funkcjonowało.
autor: Starypiotruch

10.04.2011 22:19 --.--.127.13
Kolego, właśnie my również (nagrywając konferencje prasowe) nie wiedzieliśmy o co chodzi Murawskiemu. Potrafił sześć razy na jednum występie powiedzieć o tych podaniach. i mamy dwa typy: 1- http://www.footballtrening.pl/pdf/pdf699.pdf 2- http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Andrzej_Strejlau ja jestem za tym drugim. przeczytał coś mądrego , albo gdzieś usłyszał i mamił ludzi zwrotami, ktorych nikt nie rozumiał. w wariancie pierwszym zobaczcie w jakim wieku trenuje się takie zagrania. myślę, że Murawski nie ma "papierów" na trenera a najlepiej niech podpisze kontrakt z WELLA, JOANNA, ARTEGO, MATRIX, lub producentem szamponu FAMILIJNY , lub BRZOZOWY. I niech auto przerejestruje , bo ponoć Polakiem jest. Do tego, tak się zniemczył ,że wali do wszystkich na Ty i myślę , że kiedyś zaskutkuje to chirurgią szczękową.
autor: zolw73

10.04.2011 21:45 --.--.105.225
Do Zolw73: Co to są te diagonalne podania. Żeliev posługiwał się takim sformułowaniem na Eurosporcie. Za cholere nie wiem co miał na myśli :-) Pzdr
autor: Antykomuna

10.04.2011 21:37 --.--.114.91
Jedno jest pewne awansu w tym sezonie nie będzie i nic tego nie zmieni.Teraz ciężka praca dla zarządu znależć przyczyny niepowodzenia drużyny,a przyczyn jest wiele.Wskazywanie winnych winnego tego niepowodzenia mija się z celem,bo jak wspomniałem wcześniej przyczyn jest wiele i czekam tylko chwili kiedy przejmie to prywatny inwestor może być Osuch(o ile wykupi udziały)wprowadzi jasne cele typu jest budzet są wzmocnienia jest trener i musi być awans.Jeśli trener zawodzi to leci.Drużyna nie gra idzie bez premii lub poszczególni zawodnicy lecą.W Zawiszy jak do tej pory martwiono się czy piłkarze dostaną na czas wypłaty,czy wyjadą na obóz i aby nie zabrakło im na napoje po meczu.I mam wrażenie,że oni byli oczkiem w głowie dla kibiców i to przez długi czas,tylko zapomnieli dla kogo oni grają i jaki jest ich obowiązek względem klubu i zawsze wiernych i oddanych kibiców.
autor: kibol BAN

10.04.2011 21:14 --.--.127.13
Panowie, a może zamiast ich napier....ć ,zagrajmy z nimi mecz. może pokażemy, jak przeciwko diagonalnym podaniom przeciwstawić ambicję i wolę walki. Może kur*a zrozumieją o co chodzi w tym że mają zostawiać serce na boisku.
autor: zolw73

10.04.2011 20:57 --.--.6.78
ja osobiście uważam, że przede wszystkim kontrakty piłkarzyków powinny być tak konstruowane, że podstawa jest mała, a za zwycięstwa dopiero jest niezła kasa, nie wiem kto u nas odpowiada za kontrakty(jeśli burlik to ogarnij to) ale tak powinno być, tak jest w każdej firmie i w klubach, inaczej nigdy nie będzie dobrze, bo gnojki olewają grę oprócz tego nie powinno być cackania się z tymi kopaczami tylko po przegranym meczu powinni być opierdoleni i delegacja kibiców powinna wejść do szatni, tak samo wkurza mnie dziękowanie za ten syf co grają, oczywiście można przegrać, ale po walce a oni nic nie grają, zero walki a jak nie mają umiejętności to tak jak ktoś pisał wcześniej niech nadrabiają ambicją, trzeba zasuwać 90 minut, że jak sędzia zakończy mecz to nie mają mieć sił chodzić a co do osoby trenera, powinien być ktoś kto weżmie krótko za morde tych piłkarzyków cwelików, a jak ktoś ich spotka gdzieś na dyskotece to proste walić w morde i już, wiem, że gdyby to wszystko zostało wprowadzone w życie to było dobrze , ale cóż ja nie żądze w klubie tak więc mogę się tylko podzielić swoimi spostrzeżeniami i liczyć, że Pultyn weźmie pod uwagę moje zdanie
autor: 77bydgoszcz

10.04.2011 20:34 --.--.159.155
Lutek11 pisze o zatrudnianiu psychologa. Myślę, że dobrym psychologiem byłby ktoś w stylu Starucha z Legii, ktoś kto by n...ał po tych pipowatych łbach tą bandę lalusiów! Albo ktoś w stylu Wojciechowskiego z Polonii, który nie wypłaciłby gwiazdkom pensji. Może wtedy jeden z drugim laluś by zaczął walczyć. Skoro umiejętności brak to niech charakterem nadrabiają!
autor: Sympatyk

10.04.2011 20:24 --.--.245.146
Dałbym szansę Gruszce. To naprawdę dobry treneiro.
autor: wube

10.04.2011 20:01 --.--.214.3
Do o.yek.Moim zdaniem Guzek spełnił by się jako tzw bat.Mógłby też pełnić rolę łącznika z kibicami z którymi nie od dziś ma wspaniałe relacje.Skończyły by się domysły i niedomówienia jeśli chodzi o drużynę.Kibice mieli by informacje od źródła.Osobiście jak czytam mistrzów pióra od spraw sportowych naszych dzienników to niekiedy "płaczę łzami" ze śmiechu.Tak są zajebiście poinformowani i dosadni w temacie Zawisza Bydgoszcz.Stefan pełnił by rolę opiekuna piłkarzy,a i swoim doświadczeniem też by służył.A może zrezygnować z tych "etatowych pracowników" i kilku jeszcze nierobów i dać pracę komuś kto ma autentycznie Zawiszę w sercu?Namnożyło się ostatnio takich od cholery,którym dobro Klubu "od zawsze" było priorytetem.Co do duetów trenerskich to mieliśmy je i w IV lidze,więc w III nie widzę jakiegoś problemu.Bat na "morale" "gwiazd" w postaci Stefana Guzka jest rozwiązaniem bardzo potrzebnym.
autor: kosior

10.04.2011 19:39 --.--.242.247
A może zamiast psychologa to gościa od ograniczania alkoholu i prowadzenia zdrowego trybu życia dla sportowców. Wiem, że wiara nasza jest niezachwiana, ale ja już w awans nie wieżę, więc pozostało mi już bierne oglądanie tego co będzie(wolę się mile rozczarować). Myślę, że zmiana trenera niewiele tu zmieni, bo ci piłkarze nie chcą awansować, było to widać po pierwszych meczach. Może trzech lub czterech znalazłoby miejsce w składzie pierwszoligowym i tyle. Co do trenerów to podobało mi się u Kurasa to,(poza oczywiście podejściem do kibiców) że nawet jak nie szło to ostatnie dwadzieścia minut meczu było grane na pełnej piździe... tego mi brakuje. Nie mam zdania co do nowego trenera, ale nie ma co oczekiwać, że przyjdzie do nas super trener (to jest kur.. 3 liga) i w połowie ligi z oczekiwaniami na awans będzie bardzo ciężko znaleźć kogoś super. Panu B. też trzeba podziękować za super transfery....
autor: lutek11

10.04.2011 19:20 --.--.105.225
Taka refleksja: Pamiętacie jak D&G i spółka złożyła sławny już wniosek i widmo rozpadu drużyny było "realne". Brak kasy wszechobecny, a piłkarze wygrywali mecz za meczem. Może trzeba coś w tym kierunku zrobić. Swoją drogą o.yek ma rację. Jeżeli taki sztab ludzi jest potrzebny w III lidze, to co się dzieje w "ekstraklasie">?< Twarda ręka by się przydała. Na treningach wycisk, a kto nie daje rady to WON! Nie warto starać się być teraz najmądrzejszym. Ale ile można czekać??!! Wiara to zdecydowanie za mało! Za dawnych czasów śpiewało się : "WOJSKO GRAĆ KURWA MAć" można na Chójniczance powrócić do tego jak zasłużą! KAżdego cierpliwość się kiedyś kończy
autor: Antykomuna

10.04.2011 17:18 --.--.135.14
Może oprócz trenera powinni zatrudnić psychologa z którym pracowali wówczas mieli najlepsze wyniki pozostała nam walka do końca w lidze niespodzianek
autor: Zawiszak35

10.04.2011 16:58 --.--.117.148
Ale po co Guzek? Znam go, to jest fachowiec, ale nie o to chodzi! Nie chce mi się juz czytać o sztabach trenerskich w klubach III-ligowych. Zarząd, rada nadzorcza, czterech trenerów, qurwa to trzecia liga a nie bundesliga. Może juz dosyć marnotrawienia kasy, jeden porządny trener sobie poradzi, a do pomocy może miec etatowych pracowników którzy już pracuja na Gdańskiej!!! A jakieś rozpracowywanie Tura albo Jaroty to jak cyrk niczym z Monthy Paytona!
autor: o.yek

10.04.2011 16:48 --.--.27.12
Zorro pomylił strony www. ;)
autor: Jancy

10.04.2011 16:46 --.--.203.6
A co z wczorajszym...Zorro!! :)
autor: dave

10.04.2011 16:41 --.--.27.12
Jutro powinno już się pojawić nowe nazwisko trenera, który ma pomóc w awansie do pierwszej ligi...
autor: Jancy

10.04.2011 16:31 --.--.203.6
Ja Cię Kosior dobrze zrozumiałem :) Pozdrawiam!ps.W sztabie powinno być miejsce dla takiej osoby jak Stefan!Wtedy spokojny bym był,że "krzywdy" nie będzie!Bo serce oddał całe Zawiszy!
autor: dave

10.04.2011 15:16 --.--.57.158
Czy tu już nikt nie czyta ze zrozumieniem? Widział bym Guzka w sztabie szkoleniowym.To chyba różnica ze stanowiskiem pierwszego trenera,prawda?
autor: kosior

10.04.2011 15:05 --.--.242.247
Panowie chyba żartujecie Guzek? lub Gruszka? to nie do pomyślenia, co oni potrafią,to nie ta klasa, tu musi przyjść trener z charakterem i dobry taktyk, i taki co potrafi to wszystko poukładać. Równocześnie trzeba definitywnie podziękować głównemu konstruktorowi dotychczasowych "osiągnięć" Burlikowskiemu, w przciwnym przypadku "burdel" nadal będzie trwał
autor: skorpion

10.04.2011 15:04 --.--.118.14
mysle, ze warto dac szanse Zbigniewowi Stefaniakowi, ktorego kandydature rozwazano latem!! czlowiek trenowal druzyny ekstraklasy, zwiedzil dobre kluby w europie podczas stażów, poczytajcie o tym w necie. a teraz w koronowie z mlodych kopaczy potrafi wyciagnac umiejetnosci zdobywa punkty. jest bydgoszczaninem dobro Zawiszy lezy mu na sercu, a czy murawskiemu leżało, czy był to tylko przystanek?
autor: mazinho

10.04.2011 14:41 --.--.182.37
Na pewno wspólnym mianownikiem wszystkich komentarzy, tych bardziej i mniej dosadnych jest troska o ten Klub, to co z nim będzie? To dobrze bo w tym upatruję jakąś nadzieje.Ja osobiście widzę dwa scenariusze.Pierwszy to postawiłbym wszystko na jedną kartę i jeżeli prawdą jest iż był konflikt na linii drużyna -trener a wyjaśnią to dwa najbliższe mecze, to przeczekałbym to z Gruszką, jednocześnie spokojnie- nie nerwowo rozglądając się za odpowiednim kandydatem na stanowisko pierwszego trenera.Jeżeli okazałoby się, że Zawisza zaczyna wygrywać ( 2 miejsce po rundzie jesiennej nie jest przypadkowe) to te 5 punktów jest do odrobienia, uważam,że przy nowym trenerze fachowcu byłoby to możliwe i niech zarząd nie patrzy tylko na stronę finansową trenera a na umiejętności bo za chwilę się okaże, że te 1,7 mln okażą się stracone a wtedy to dopiero będzie problem.Drugi scenariusz, mniej optymistyczny, Zawisza dalej gra słabo, więc wniosek jest prosty, iż piłkarze są co najwyżej przeciętni i wtedy trzeba robić porządek.Porządek ale taki zdroworozsądkowy.W Zawiszy razi mnie przede wszystkim brak jakiegokolwiek planu,rozpracowanego w dłuższym horyzoncie czasowym.W tym chciejstwie awansu niema żadnej strategii,raz sprowadza się 8 zawodników bez żadnego efektu,by już w następnym okienku transferowym nie sprowadzić nikogo.Działamy od ściany do ściany i bynajmniej nie zawsze chodzi tylko o pieniądze a raczej o ich brak.Wydaje mi się,że czasami nie wystarczy sama miłość do klubu,oraz to,że ktoś był piłkarzem Zawiszy, na pewnych rzeczach trzeba po prostu się znać.Piszę to w kontekście P.Burlikowskiego i choć nie uważam, żeby ktoś kto pracuje w tym klubie chciał dla niego źle lub był przeciwko, to jednak rozliczać czas zacząć za to co jest.Jeśli chodzi o transfery to bardziej niż brak Leśniewskiego żałuję,że nie załatwiono Białka i Świerblewskiego, zawsze byłyby dwa akcenty z naszego regionu bo też odzywają się takie głosy aby stawiać na swoich, choć i z tym bywa różnie.Myślę,że spokojnie trzeba zastanowić się co dobrze funkcjonuje w tym klubie a co źle.To co złe wykluczyć,do dobrego dokładać następną cegiełkę,wolniej ale skuteczniej.Dla mnie takim dobrym przykładem jest trener naszych bramkarzy R.Ługowski bo to jakie postępy zrobił przy nim Witan i nasi młodzi bramkarze to jest właśnie to.Przykładów spraw, które należałoby zmienić,poprawić jest więcej ale przecież nikt kto tu pisze nie robi tego po to żeby popisywać się swoimi mądrościami, nam co najwyżej zostaje miłość i wiara dla tego KLUBU.
autor: jacky

10.04.2011 14:33 --.--.198.235
Z całym szacunkiem do trenera Gruszki Panowie ,ale on jest za miętki by zostać pierwszym Trenerem!
autor: slimak

10.04.2011 14:07 --.--.188.71
http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2011/04/10/krzysztof-pawlak-tylko-cud-moze-uratowac-gkp/
autor: Tomi

10.04.2011 14:06 --.--.188.71
Może zatrudnić trenera Pawlaka z Gorzowa.Trener niczego sobie a mógłby pociągnąć ze sobą z 2-3 ambitnych chłopaków z GKP.Tam np nie wiedzą co to jest wypłata a takim naszym kopaczom tylko ptasiego mleka brakuje.http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2011/04/10/krzysztof-pawlak-tylko-cud-moze-uratowac-gkp/
autor: Tomi

10.04.2011 13:35 --.--.233.49
Mysle ze Gruszka bedzie dobrym trenerem udowodnil to w chemiki kiedy z nimi walczylismy z nimi o awans bez super graczy i pieniedzy na zakupy utworzyl z nich dobra druzyne a przy murawskim to niemial nic do powiedzenia --TAK UWAZAM OSOBISCIE KOSIOR
autor: bolek BAN

10.04.2011 13:28 --.--.203.6
Przypomnijcie sobie w jakiej atmosferze pracować musiał Kuras..i z jakim prezesem miał do czynienia!Pięknie by było gdyby mógł przyjść i awansował z chłopakami do 1 ligi!Żeby tylko chłop cięższą rękę miał..bo warsztat nie najgorszy..wygrywaliśmy w Sosnowcu..jako jedyni z rewelacyjnym wtedy Radzionkowem u nich!..w Częstochowie..Były też wysokie wygrane po 4:0..5:0..Z Miedzią,Turem,Janikowem..a więc strzelaliśmy!Zrypaliśmy końcówkę remisami,bo był by już dziś awans.Choć może i lepiej,że wtedy nie..bo laury by glińska sobie przypisała..
autor: dave

10.04.2011 12:58 --.--.203.6
Stefan myślę,że nie pozwolił by lecieć w ch..piłkarzą.A Gruszka dobry chłop,ale jeśli nawet miał inną wizję niż Murawski i nie potrafił jej przeforsować to nie pociągnie tego wózka ku pierwszej lidze!Guzek w sztabie ok,czy jako pierwszy trener??nie wiem,ale nie wydaje mi się..z całym ogromnym szacunkiem dla Niego.Arteniuk wywołany do tablicy...wątpię!Trenerzy,których bym widział w Zawiszy albo na zasłużonej emeryturze albo niestety nie żyją...Na pewno jest ktoś kto podołał by..zobaczymy...
autor: dave

10.04.2011 12:33 --.--.202.199
Kosior popieram. Co do pana Stefana to nie ma żadnych wątpliwości jakie barwy ma jego serce i co robił dla naszego klubu.
autor: rentgen

10.04.2011 12:03 --.--.68.114
A kolega bolek umie czytać ze zrozumieniem?Napisałem,że Guzek powinien trafić do sztabu szkoleniowego.Nic nie mówiłem,że ma być pierwszym trenerem.Za to kandydatura Gruszki wydaje się tobie dobra? To ty jaj nie rób.Ten duet się nie sprawdził i nie ma co zostawiać jednego z tych dwóch panów.Może Gruszka nie mógł przeforsować swoich pomysłów gdy był drugim?Bez jaj bolku.Co do Guzka to był dobry jak zapierdalał za free gdy nie było pieniędzy nawet na wodę.Potem mówiono,że pracuje starymi metodami i zmieniono go na Wojtowicza.Jednak Stefan jak mało kto ma w sercu Zawiszę i nigdy się na nas nie wypiął tak jak to z innymi bywało.Swoim doświadczeniem i wiedzą mógłby dopomóc nowemu trenerowi.To szkoleniowiec z ogromnym temperamentem oraz kochający Zawiszę,nie wspomnę o wyśmienitych relacjach z kibicami.
autor: kosior

10.04.2011 11:59 --.--.13.184
Panowie,czy Wy naprawde wierzycie ,ze jakikolwiek trener cos tu zmieni .W druzynie gdzie najlepszym piłkarzem jest bramkarz ! Jest jakis lider w tym zespole ? napastnik ?rozgrywajacy ? Ktos kto bierze na siebie ciezar gry ? Warczach ,Witan ,Stefan,Dabros,Tarnowski,Szczepan jak gra .to jest połowa druzyny ,wiec nikt tu niczego nie zmieni .
autor: sanami

10.04.2011 11:38 --.--.201.157
Jak ja czytam ze Gruszka jest dobrym następcą dlatego ze zna drużynę to śmiać mi sie chce Murawski tez znal i co? My potrzebujemy tak jak ja i wielu innych kolegów pisało trenera z autorytetem ! Nie można zwalać całej winy za wyniki na Murawskiego o dobrze wiem jak sie prowadza gwiazdeczki i jakie podejście do gry !
autor: 19david46

10.04.2011 11:15 --.--.176.217
W Zawiszy potrzeba trenera z autorytetem, nie trenera kumpla. Takiego, który już teraz wstrząśnie zespołem, obudzi co niektórych, bo czasu jest mało!
autor: SamF

10.04.2011 10:48 --.--.170.228
Prezes Zawiszy oraz zarząd klubu zatwierdził jego odejście. Kto będzie jego następcą? Prawdopodobnie zwolniony kilka dni temu z Olimpii Elbląg doświadczony Tomasz Arteniuk.
autor: kubikbdg

10.04.2011 10:44 --.--.146.23
prawda jest taka ze to tylko 3 (ups2) liga i tu trzeba zapierdalac z charakterem na boisku i miec ambicje, na zespoly tu grajace to powinno wystarczyc po co nam super taktyka na takich kopaczy ile juz klubow urwalo nam punkty dzieki ambicji na boisku a nie blyskotliwej taktyce?! trzeba pilkarzykom w glowach poukladac bo niektorym sie popierdolilo graja jakby mysleli juz tylko o zakonczeniu sezonu i zawinieciu sie z bydgoszczy swoja droga ilu graczy potraficie teraz wymienic ktorzy padaja na pysk po meczu ze zmeczenie i zapierdalaja 90min ze az milo...... smutne to ale prawdziwe
autor: craft

10.04.2011 09:51 --.--.233.49
Stefan Guzek nie rob jaj kolego ---tylko Gruszka to moze pociagnac z murasiem to n nie mogl nic zrobic byl jedynie 2 trenerem cala koncepcja gry byla murawskiego i dobor gtaczy do meczu dajmy szanse gruszce
autor: bolek BAN

10.04.2011 09:21 --.--.142.165
Dobrze się stało, że Murawski odchodzi. Za to co zrobił w I rundzie należą się podziękowania, choćby za 2 miejsce w tabeli i styl który zobaczyłem po Kurasie. Nie ukrywam, że początek pracy trenera Murawskiego w Zawiszy mi się podobał między innymi z tego względu, że widziałem prostopadłe zagrania do napastników, których za czasów Kurasa nie widziałem. Tyle dobrego. Teraz czas na grzechy Murawskiego. W tej rundzie nie widziałem, ani dobrego meczu (poza 15 minutami z Sosnowcem), ani dobrych zagrań zawodników. Do tego tłumaczenia, że wszyscy jak grają z Zawiszą się bronią są nie na miejscu. Taki Ruch Zdzieszowice miał przez II połowę zdecydowaną przewagę i to my się broniliśmy. Jeśli jest dobry trener to tak ustawia drużynę, aby zmieniał taktykę w trakcie meczu z ataku pozycyjnego na grę z kontry i odwrotnie. Niech trener się nie tłumaczy brakiem zawodników, bo sam mówił, że ma wystarczających graczy na poszczególne pozycję. Co do nowego trenera to widziałbym w tym miejscu taktyka, który potrafi wydobyć z tych zawodników to co najlepsze w krótkim okresie czasu. Twierdzę, że mamy dobrych zawodników, tylko brakuje im osoby, która nimi dobrze pokieruje i ustawi ich w optymalnych pozycjach dla swojej taktyki. Czy taką osobą jest Piotr Gruszka? Wierzyłem w tego trenera, ale jeśli to on ich tak ustawiał i to była jego filozofia gry to nie widzę sensu, aby dalej się męczył. Jeśli natomiast trener Murawski, miał wizję odmienną od wizji Gruszki to jestem na tak. Chciałbym widzieć postęp w grze Naszych kopaczy. Chcę widzieć w nich takie zaangażowanie jak u Imeha. Nie chodzi mi o jego wyszkolenie techniczne a o wolę walki. On żadnej piłki nie odpuszcza. Walczy na całym boisku i za to go cenie. Chcę widzieć w tej drużynie zespół, a nie zlepek przypadkowych piłkarzy. Trzymam kciuki za zespół i nowego trenera. Pozdrawiam.
autor: dcdam

10.04.2011 07:56 --.--.110.249
bezapelacyjnie trener Stefan Guzek powinien dołączyć do sztabu szkoleniowego, jakikolwiek on teraz będzie.Nikt tak jak on nie orientuje się w naszych "klimatach".Nawet gdy desygnuje się nowego trenera,Stefan powinien znaleźć przy nim miejsce.Jest to człowiek,który już nie raz swoim doświadczeniem i osobowością pomagał Zawiszy w trudnych chwilach.Czas sobie o nim przypomnieć panowie działacze.Te słowa w szczególności kieruję do Bogdana Pultyna,który zapewne doskonale pamięta działalność Guzka.
autor: kosior

10.04.2011 02:03 --.--.247.36
Cała prawda o Murawskim nic dodać nic ująć http://www.weszlo.com/news/2844
autor: braveheart

10.04.2011 00:55 --.--.114.200
Z całym szacunkiem, ale nie rozumiem dlaczego trenerem miałby zostać Gruszka? Od lipca był przy drużynie, pracował z nią i miał wpływ na jej poczynania. Jak się wywala trenera to asystentowi można powierzyć "chwilowe" sterowanie, Wojciechowski wywalił cały sztab i raczej nie żałuje... Trenerem może zostać ktoś kto trenował np. Unię Solec, ważne żeby był z zewnątrz...
autor: o.yek

10.04.2011 00:36 --.--.20.171
Króciutki komentarz. Na początku sezonu obiecywano awans. Awans, którego nie oczekiwaliśmy. Zatrudniono młodego, dobrze zapowiadającego się trenera, bez doświadczenia, ale jednak z perspektywami, bo dobrze wyglądającemu w TV. W radzie nadzorczej zasiadały bardzo znamienite osoby. Także z PZPN. Twarzą Zawiszy był człowiek, którego nazwisko było skandowane na europejskich arenach. Zawisza mógł być magnesem dla wielu obiecujących piłkarzy. Jak to wykorzystano? Ano w ten sposób, że działacze przejechali się po Europie w celach stażu i sobie wiadomych, dokonano transferów zawodników, którzy zasilają obecną A Klasę, a nasz Zawisza II ligowy przegrywa mecz za meczem. Nic tylko pogratulować Zarządowi Klubu. Może więc czas profesjonalnie zwrócić uwagę na piłkarskiego Zawiszę, bo "świecidełka" jak widzimy już się wybłyszczyły. Wróćmy na ziemię Panowie z Zarządu.
autor: Starypiotruch

09.04.2011 23:53 --.--.20.171
Burlik sam jest teraz, powiedzmy, "przestraszony" - nie pozwoli sobie na taki ruch. Chyba, że jego bezczelność graniczy z samobójstwem (w świecie sportowym ma się rozumieć).
autor: Starypiotruch

09.04.2011 23:46 --.--.154.54
Przeczuwam ze ten patałach Burlik sciagnie swojego ziomka Pasieke.
autor: WKS_4don

09.04.2011 23:16 --.--.20.171
Wiesz, Dave - najlepszym trenerem dla Zawiszy byliby kibice Zawiszy. Byłby wówczas porządek. Gruszka jest "w trakcie sezonu". Wiadomo, że pierwszy trener to musi być ktoś, kto ma autorytet. W tej PZPN-owskiej rozpierdusze trudno o takiego faceta. Guzek, myślę poradził by sobie.
autor: Starypiotruch

09.04.2011 22:56 --.--.203.6
Gruszka pierwszy trener-NIE!Nie dla tych zawodników!Taki Murawski był autorytetem dla młodych chłopaków z Zielonej Góry a w Zawiszy wiadomo..starzy wyjadacze i pozerzy.Tak samo podchodzą do Gruszki!Tu ktoś taki na teraz jak..Hajto!Tylko żeby nie było,że chcę by Tomek został trenerem...chodzi o przesłanie...i receptę by zachować cień szansy na awans w tym roku! :)
autor: dave

09.04.2011 22:40 --.--.148.26
Muraś ty cioto-przypominasz mi szczury , które uciekają z tonącego okrętu!!.Ta dymisja powinna być już trzy kolejki wstecz a nie teraz a teksty,że podjąłeś decyzję o odejściu przed Tychami ale chciałeś odejść ze zwycięstwem- to sobie wsadź w kalosze!!!.Awans jest możliwy ale potrzeba nam trenera z jajami i poważaniem a nie nażelowanej pizdy!!!!.
autor: manager1946

09.04.2011 21:51 --.--.20.171
Stefan Guzek, Piotr Gruszka. Do Olimpia: Dziękujemy za zainteresowanie sprawami naszego Klubu. Mam nadzieję, że mnie dobrze zrozumiałeś? Do Bieniu: Ten sezon nie jest (w opcji powyżej)jeszcze stracony. Jeśli wypierdolisz zawodników spoza Bydgoszczy czy regionu, to nie złożysz 18 meczowej. O tym trzeba było myśleć wcześniej, ale Cafe Futbol był ważniejszy. No i Twarz Bońka.
autor: Starypiotruch

09.04.2011 21:12 --.--.91.80
Ten sezon jest stracony,tylko wychowankowie mogą dac nam awans.Wszystkich z poza Bydgoszcz trzeba wypierdolić.Jeżeli będziemy już w pierwszej lidze to można wzmocnić zespół zawodnikami nie z naszego regionu.
autor: biniu121

09.04.2011 20:49 --.--.96.178
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,9405145,Dymisja_Murawskiego__Zawisza_bez_trenera.html
autor: Tomi

09.04.2011 20:45 --.--.112.101
Zostało jeszcze 11 spotkań - to jest dużo , bardzo dużo. Mówisz trenera z autorytetem , znajdziesz takiego w środku sezonu który poprowadzi zespół w 2 lidze , w trudnej sytuacji w tabeli z bardzo dużą presją na awans? Obawiam się że może być ciężko , ale czas pokaże. Wiara panowie i jeszcze raz WIARA!
autor: pawciokasztelanka

09.04.2011 20:43 --.--.217.56
Stefan Guzek,Piotrek Gruszka i ekstraklasa w trzy lata.Tyle w temacie trenerów.
autor: Piotrus

09.04.2011 20:41 --.--.96.178
Gruszka jest tak samo odpowiedzialny za wyniki jak Murawski.Potrzeba trenera z autorytetem i twardą ręką
autor: Tomi

09.04.2011 20:40 --.--.201.157
potrzebna jest osoba z autorytetem i która będzie umiała zapanować nad tymi pseudo piłkarzami !
autor: 19david46

09.04.2011 20:36 --.--.112.101
Jedynym sensownym następcą jakiego widzę jest 2gi trener - Gruszka. Zna drużynę , zna realia ligi. Ściąganie zupełnie nowego trenera który nie zna drużyny / ligi nie ma najmniejszego sensu.
autor: pawciokasztelanka

09.04.2011 20:27 --.--.191.122
NO I JESZCZE JEDNO,CHYBA ZA PÓŹNO NA ZMIANĘ TRENERE,JUŻ TERAZ TO I BONIEK ZAWISZY NIE JEST W STANIE POMÓC,ALE USZY DO GÓRY I ZA ROK MOZE SIĘ UDA!
autor: olimpia

09.04.2011 20:24 --.--.32.113
patrząc na miny naszych piłkarzy jak słuchali naszych gorzkich słów, to uważam, że większość z nich (tych słów) powinien usłyszeć trener. Podeszli do nas, usłyszeli co trzeba, za to szacunek. Ten sam zespół a gra inaczej po przerwie, jak dla mnie wina trenera, tyle w temacie. Życie pokarze, a my swoje ZAWISZA 4EVER
autor: Adam ZAWISZA

09.04.2011 20:23 --.--.191.122
PIŁKARZE U WAS SĄ NAWET SPOKO,ZARZĄD DO DUPY.CO ZAWISZA DOKONAŁ ZA ZAKUPY W PRZERWIE ZIMOWEJ-HUJOWE!!!PRZESPALI OKIENKO TRANSFEROWE OLIMPIA POZYSKAŁA WIELU MŁODYCH I ZDOLNYCH CHŁOPAKÓW,WIĘC AWANS DO 1 LIGI DLA OLIMPII I MIEDZI!!!
autor: olimpia

09.04.2011 19:54 --.--.217.56
Dosyć kurwa!Dość tej błazeniady w tym klubie!Ile jeszcze lat będą się przewijać przez ten klub nieudacznicy i dorobkiewicze?Ile jeszcze lat hieny będziecie kąsać,wyszarpując korzyści dla swojej kieszeni nie dając w zamian nic?!Dlaczego głos tych,którzy mają Zawiszę w sercu wysłuchiwany jest tak późno?Jakich kataklizmów jeszcze trzeba aby zarządzający tym klubem ludzie zrozumieli,że tylko bydgoszczanie mogą dać z siebie 100% dla tego klubu.Ludzie dla których Zawisza to styl życia,pasja.Dlaczego ściągani są piłkarze z poza regionu,którzy granie w Zawiszy traktują tak jak etat przy zrywaniu azbestu.Iść odjebać 90 minut i saldo się zgadza.Dlaczego nie buduje się drużyny w oparciu o wychowanków,którzy dali by z siebie wszystko na każdym centymetrze boiska...Jeszcze raz dosadnie-won hołoto z Zawiszy!!!Burlikowski-jesteś następny! A My trwajmy w tym co kochamy!
autor: Piotrus

09.04.2011 19:12 --.--.7.205
KOKO mu nie szło od początku rundy mógł się od razu podać do dymisji a nie wtedy gdy szanse na awans są minimalne
autor: Astma

09.04.2011 19:11 --.--.140.194
Nie zdziwię się jeżeli Burlik i spółka zatrudnią Pasiekę. Zresztą. Mnie już nic nie zdziwi...
autor: Ziolek

09.04.2011 19:03 --.--.189.55
dlaczego jak już jesteśmy w czarnej dupie to toto rezygnuje??? najpierw załatwił nam brak awansu a teraz ucieka do cafe futbol zapewne bo jest szpec od kopanej jakich mało i jak już tu ktoś napisał nie mówimy dowidzenia tylko ŻEGNAMY!!!
autor: papiwks

09.04.2011 18:55 --.--.31.151
"haha i uciekł frajerzyna" no i na huj to ? Przynajmniej miał na tyle jaj zeby sam podac sie do dymisji jak widzi ze mu nie idzie i za to nalezy mu sie szacunek a nie wyzywanie przez kurwa internet. Miał jakeis swoje koncepcje i zalozenia, niestety nie wyszlo, mysle ze w glownej meirze poprostu nie starczylo doswiadczenia na prowadzenie tak uznanej marki jak Zawisza. Chwała mu za to, że sam powiedział dość, poki moze jeszcze nie jest za późno na walke o awans.
autor: Koko

09.04.2011 18:52 --.--.231.79
Piotr Gruszka ma papiery na ekstraklase i w przypadku awansu mial byc 1wszym trenerem gdyby zelek na zrobil licencji.pozdrowienia
autor: srutwa

09.04.2011 18:51 --.--.135.14
Uprawnienia chyba miał bo bł na kilku stażach i był asystentem w Lechii więc mógł by być następcą bo ma chłop ambicję nie chciał ciepłej posadki w Gdańsku wolał pracować na swoje nazwisko.Chyba że jest jakiś konflikt czy nie zdrowa sytuacja w drużynie to będzie potrzebny ktoś z jajem.Adam Topolski chyba jest wolny on by się nadał.Ostanie mecze piłkarze grali tak jakby grali przeciwko trenerowi Topolski ma doświadczenie i by na bank coś zdziałał byle nie pasieka
autor: Zawiszak35

09.04.2011 18:45 --.--.54.187
jeżeli się myle niech ktoś mnie poprawi ale piotr gruszka dlatego był drugim trenerem ponieważ nie miał uprawinień na prowadzenie drużyny na naszym szczeblu i dlatego zeluś prowadzil Nasz Świety klub poZdro
autor: yari

09.04.2011 18:38 --.--.105.242
II ligowe bagno przeroslo trenera , niestety zla koncepcja na runde wiosenna ! Powodzenia panie Macieju !
autor: ROJAS

09.04.2011 18:33 --.--.25.129
haha i uciekł frajerzyna
autor: bujakaman

09.04.2011 18:30 --.--.244.106
niby wykonawcy ci sami, ale jak jest dobry trener to jest w stanie to ogarnąć. pierwszy przykład z brzegu - Orest Lenczyk w śląsku. drużyna będąca pewniakiem do spadku nie przegrała 13 kolejnych meczy... ja wierzę, że trenerem zostanie Piotr Gruszka ;]
autor: bombello

09.04.2011 18:17 --.--.6.231
Trener się zmieni ale wykonawcy Ci sami...ciężko pozytywnie myśleć jeśli chodzi o względy sportowe...
autor: czarnobialy

09.04.2011 18:14 --.--.105.225
Taaa. Prawie jak "Murinjo". Nawet największy trener z gówna bata nie ukręci. Przykro tak mówić, ale Trener nie gra. Za kopaczy trza się wziąć! Wina za wynik w głównej mierze leży po stronie kopaczy. Żeliev swoje dołożył pomysłami ala BAkero. Piotrek Gruszka powinien poprowadzić zespół
autor: Antykomuna

09.04.2011 18:06 --.--.23.199
a ja wciąż mam wiarę 3 miejsce jest teraz tylko zwycięstwa
autor: canadarekin BAN

09.04.2011 18:00 --.--.23.199
wiecej optymizmu
autor: canadarekin BAN

09.04.2011 17:58 --.--.13.41
ze przyszedl debil skwierczynski a teraz splacono dlugi
autor: lama

09.04.2011 17:57 --.--.123.79
wróble ćwierkają tu i ówdzie o niejakim - Nemecu z Floty Świnoujście
autor: hitch

09.04.2011 17:57 --.--.244.129
W kazdym innym przypadku powiedzialo by sie dziekujemy i szacunek,ale w tym przypadku cisnie sie jedno WYPIERDALAJ PANIENKO(co najmniej 4 kolejki za pozno)
autor: kulak178

09.04.2011 17:55 --.--.216.5
Hura optymistom przypomnę że równo rok temu Glińska odszedł i co z tego wynikło.
autor: brasidas

09.04.2011 17:46 --.--.14.50
Jedno jest pewne. Potrzebujemy trenera z jajami co przemówi do naszych kopaczy.
autor: maniekwks

09.04.2011 17:45 --.--.88.165
Mój Tomasz Arteniuk
autor: Tomi

09.04.2011 17:42 --.--.13.198
Mój typ duet Stefan Guzek & Piotr Gruszka
autor: Jancy

09.04.2011 17:39 --.--.163.133
Panowie trochę więcej szacunku, jakby nie patrzeć, dla byłego już trenera Zawiszy. Niestety pan Murawski nie potrafił odpowiednio przygotować zespołu do rundy wiosennej, co każdy widział. Dorobek punktowy mizerny, gra kiepska. Zmiana trenera może pomóc, ale niekoniecznie. Po pierwsze piłkarze muszą się wziąć do pracy, bo to głównie od nich zależy wynik.
autor: SamF

09.04.2011 17:37 --.--.224.12
Kurwa nareszcie. Z tym typem można tylko mówić DLACZEGO TAK PÓŹNO.
autor: john1975

09.04.2011 17:35 --.--.12.93
swietna decyzja jebac ta panienke nadaje sie do reklam odzywek do wlosow a nie do roli trenera!!!
autor: wyzyniak_wks

09.04.2011 17:34 --.--.7.150
Nie mówimy do widzenia, tylko WYPIERDALAJ
autor: rafido

09.04.2011 17:34 --.--.14.50
Kto następcą ? Jakieś typy ?
autor: maniekwks

09.04.2011 17:34 --.--.30.48
Wkońcu nowy trener nowe szanse poZdro dla kiboli
autor: klimas83



Administracja serwisu ZawiszaFans.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one indywidualnymi i niezależnymi opiniami użytkowników. Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści nie związane z tematem, reklamy, a w szczególności wulgaryzmy, treści rasistowskie i obrażające innych czytelników, a także osoby postronne i instytucje. Użytkownik serwisu ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczone wypowiedzi niezgodne z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Tylko zarejestrowane osoby mają możliwość komentowania wiadomości.

nazwa użytkownika:
hasło
rejestracja | zapomiałem hasła

Copyright © 2003 - 2010 by www.zawiszafans.com. All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. | tworzenie stron www