-->
Serwis Kibiców bydgoskiego Zawiszy

WSPOMÓŻ STOWARZYSZENIE KIBICÓW ZAWISZY BYDGOSZCZ! NR. KONTA: 26 1940 1076 3092 6024 0000 0000 Credit Agricole Bank Polska SA



Dla Kibica

Inne działy

TOP 3 - Strzelcy

1. Adrian Błąd
Bramki: 14
2. Rafał Leśniewski
Bramki: 6
3. Jakub Wójcicki
Bramki: 6
4. Paweł Zawistowski
Bramki: 5

Facebook

Lechia Zielona Góra - Zawisza Bydgoszcz 0:0

Zawisza zremisował bezbramkowo z Lechią Zielona Góra.

Zawisza: Witan - Dąbrowski, Jankowski, Warczachowski, Stefańczyk, Maziarz (52' Wójcicki), Tarnowski (80' Kanik), Juszkiewicz, Tabaczyński, Ślifirczyk, Okińczyc.

Żółte kartki: Okińczyc, Stefańczyk.
Czerwona kartka: Stefańczyk.

KIBICE: Na wyjazdowy mecz z drużyną bez kibiców wybrało się około 200 Zawiszaków. Podróżowaliśmy autokarem, busami i sporą liczbą samochodów. Na stadionie dołączyli do Nas bracia z Zagłębia Lubin w liczbie 15 osób, 4 Ełkaesiaków i 1 fan Górnika Wałbrzych, co łącznie daje około 220 kibiców gości. Po wejściu wszystkich do klatki, postanawiamy przenieść się jak najszybciej na sąsiednia trybunę. Wywieszamy trzy flagi: Bydgoscy Chuligani, Ready for battle oraz płótno upamiętniające tragicznie zmarłego kibica z Kapuścisk. Przez cały mecz, raz lepiej a raz gorzej, dopingujemy piłkarzy z Zetką na koszulkach. Nie zapominamy również o pozdrowieniach dla najlepszego menagera w polskiej piłce nożnej, Piotra Burlikowskiego. Piłkarze Zawiszy nie potrafili pokonać dołującego w dole tabeli zespołu z Zielonej Góry i tylko bezbramkowo zremisowali ten mecz. Remis w tym przypadku trzeba traktować jako porażkę, bo stracenie 2 ważnych punktów z ostatnią drużyną w tabeli jest tragedią. Tragedią jest także atmosfera na stadionie Lechii, na którym poza Nami zasiadło może z 80 oglądaczy tego meczu. Pusty obiekt potwierdził, że w Zielonej Górze bezapelacyjnie na pierwszym miejscu jest żużel, a drugoligowa piłka nie budzi w tym mieście żadnych emocji. Obserwując wyludnione trybuny gospodarzy nasuwa się tylko jedno pytanie: czy jest sens występowania w rozgrywkach centralnych drużyn bez kibiców? My wiemy, że sensu w tym nie ma.

Na ten mało atrakcyjny wyjazd wybrało się Nas 200. Najgorszy termin z możliwych (piątek godz. 15 30) nie sprzyjał frekwencji. Niektórzy liczyli na większa liczbę, a niektórzy przewidywali mniejszą. Mimo wszystko bądźmy zadowoleni, bo 200 osób na ponad 250 km wyjeździe przy tak niekorzystnym terminie wstydu nie przynosi!

POZDROWIENIA I SZACUNEK DLA OBECNYCH!

Komentarze do wiadomości

06.10.2010 20:56 --.--.20.171
OK. Zeciarz, jest tak jak myślałem - nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem. Zostańmy więc przy swoich zdaniach. Nabzdyczanie się będzie zawsze tylko nabzdyczaniem. Naprawdę nie mam nic przeciwko temu, żebyś z honorem przeżył taki mecz, jaki Zecie zdarzył się w ZG.
autor: Starypiotruch

05.10.2010 13:31 --.--.223.242
I właśnie to jest to o czym piszesz Starypiotruch.Piłkarze Barcelony i Realu biegają mnóstwo kilasów i świetnie operują piłką a nie potrafią często poradzić sobie z drużynami o kilka klas słabszymi.Dlatego chłopie zrozum, ze trzeba z honorem przezyć taki mecz jaki Zecie zdarzył się w ZG.A ty się pienisz i obrażasz ludzi.Należysz do rydzyjkowego kółka ?
autor: Zeciarz

05.10.2010 11:41 --.--.61.207
Zawisza ma takie "szczęście",że na 10 głów w około zawsze przynajmniej 9 musi być zrytych! Kuras to chociaż miał jakąś klasę i nawet jak mu źle było,myślał różnie to warzył słowa,nie właził w zadek nikomu,wiedział,że na poznanie klimatu potrzeba czasu itd a ten Zielono Górsko-Warszawski młodzieniec papla co mu ślina na język przyniesie i co przy obiedzie z Burlikowskim usłyszy!Bo dowiedział się od kolegi jakich to on wirtuozów futbolu sprowadził do klubu a od nich jakiś zły człowiek zaangażowania wymagał i żeby piłkę kopać chcieli i potrafili(Batata)i w treningach uczestniczyli jak cała reszta(Kosmalski).Aha i jeszcze źle pewnie,że jak z bankomatu wypłacali pensje to 50tki szły a nie setki.Wszystko to ironia ale taki powoli pan zaczyna być trenerze..zejdź pan na Ziemię i może spotkaj się z Kibicami!
autor: dave

05.10.2010 02:08 --.--.20.171
Antykomuna, ETA24 i Zeciarz razem wzięci! Dochodzi do meczu w którym, zajmująca ostatnią pozycję w lidze Lechia mierzy się z Zawiszą. Pozycje obu klubów są diametrialnie różne w tabeli. Aspiracje tych klubów też. Zawisza gra, czy raczej usiłuje grać na boisku przeciwnika. Zawisza gra pod "okiem" trenera, który w ubiegłym sezonie był uprzejmy trenować zespół miejscowej Lechii. Z której to "nasz" trener pobrał m.inn. Okińczyca. Ten z kolei popisywał się w tym meczu nietrafieniem w światło bramki z odległości 5 metrów. Popisał się w taki sposób 3-krotnie. Sędzia - jak to zwykle - drukował mecz przeciwko Zawiszy - zdaniem naszego coacha. Dlatego Stefańczyk dostał "czerwień". Po raz który za to samo - ja bym się sam siebie zapytał? Pan nie. Ale nikt Stefańczykowi nie powiedział, że za dyskusje z sędzią dostaje się karę. Kibic za dyskusję z ochroniarzem na meczu dostaje 2-letni zakaz na imprezy sportowe i, po odsiedzeniu przynajmniej 3 tygodni w pierdlu, dozór policji. A później wyrok, zgodnie z polityką miasta, za udział w zorganizowanym związku przestępczym. Nie wiemy jeszcze czy w zawiasach. WG Murawskiego winni przegranej, bo remis z Lechią to przegrana, są kibice!!! Bo wywarli presję na zawodników. Tak więc pan Murawski po kopnięciu ze złości gumowego koziołka po meczu, przyjechał do Bydgoszczy obwieszczając, że to tyko sport, winni są sędziowie i kibice którzy przez nieopatrzność pojechali te kilkaset kilometrów tam i z powrotem w piątek do południa. Takie wieści przywiózł nam po remisie z ostatnią drużyną w tabeli, która dodatkowo grała silnie zastąpiona składem rezerwowym!! Rozumiem, że szkoła trenerska pana Murawskiego polega na grze w ciszy, a od kibiców wymaga od czasu do czasu westchnienia: oj...ajajaj! W/W mówicie, że sezon jest długi, że Barca, że to sport itd. No to kibicujcie Barcelonie, Realowi itp. i jednocześnie przyjrzyjcie się na jakiej szybkości tam chodzi piłka i ile przebiegają kilometrów w ciągu meczu tamtejsi piłkarze. I jak trenują. Pan Murawski, zauroczony Rybskim ośmiela się winić słabą postawę i złą atmosferę wokół drużyny Zawiszy jego absencją w tejże, bo ten rzekomo był zdegustowany postawą bydgoskich kibiców. Psychika to też element wypracowany u zawodowców. Przez dobrych trenerów. Poza tym zapomniał pan o Podgórskim, którego bydgoscy kibice równie cenili. Nieporozumieniem jest też wypominanie przeszłości - chyba najbardziej szanowanego przez kibiców piłkarza w drużynie - Warczachowskiego. Jeśli twierdzi pan inaczej to zakaz sprzedaży dopalaczy powinien panu wyjść najbardziej na zdrowie. Kibice zaś, panie Murawski mieli co-nie-co, ale do działaczy i trenerów w tym do pana Burlikowskiego: że Kosmalski np. nie przychodził na treningi przez kilka tygodni i nikt na to nie reagował (głownie odpowiedzialny za sport Burlikowski), że Basić grał w rezerwach, bo był czwartym bramkarzem, a Batata grzał ławę. Proszę spojrzeć na listę płac tych zawodników z ub. sezonu. To po co tu byli? I na ówczesny budżet Klubu. A mieli to być przecież podstawowi zawodnicy, dzięki którym Zawisza miał osiągnąć I ligę. Tak więc Antykomuna, ETA24 i Zeciarz razem wzięci!... a tam...dodam jeszcze Murawskiego: Gdyby głupota mogła latać, to poszybowalibyście bardzo wysoko.
autor: Starypiotruch

04.10.2010 11:16 --.--.45.233
Nawiozując do gry rezerw, to niewiem poco w klubie trzymają Rafała Pietke.Zawodnik z wysokim kontraktem, a kopie sobie w A-klasie, gdzie powinna młodzież sie ogrywać.W tym przypadku, to jest marnotrawienie pieniędzy na jeo utrzymanie.On już niczego się nie nauczy i swoją gra nie pomoże zespołowi.Niewim dlaczego po słabych wystepach nie rozwiązano z, nim w czerwcu kontraktu.Sciągnąć w jego miejsce np takiego Lenartowskiego, a nie wyrzucać pieniądze w błoto utrzymując go.
autor: Tomi

04.10.2010 10:34 --.--.215.163
Nie byłem niestety w Zielonej, chociaż planowałem od kilku miesięcy połączyć ten wyjazd z uzupełnieniem zapasów wina w piwniczce na zimę w okolicach grodu Bachusa. W związku z tym nie będę komentował meczu. Skomentować można jednak wypowiedź trenera. Dziwi mnie to, że człowiek znający specyfikę klubów z presją wypowiada się w taki sposób o jego kibiacach. Jeżeli zmierza do otwartej wojny z kibicami, to nie wróżę mu długiej pracy w Bydgoszczy. A szkoda bo akurat efekty jego pracy oceniam pozytywnie. Jak na zupełnie nowy zespół, to prezentuje się przyzwoicie. Po tak dużych roszadach w składzie w przerwie letniej spodziewałem się totalnego chaosu, a gra Zawiszy nie wygląda źle. Wynik meczu w Zielonej Górze jest oczywiście bardziej sukcesem Lechii niż Zawiszy, ale warto zauważyć, że to Lechia jest dzisiaj równie bliska spadku, jak Zawisza awansu. W jednej rzeczy zgadzam się z Murawskim (choć akurat jemu nie przystoi tego mówić), że presja nie wpływa pozytywnie na osiągane wyniki. Jeżeli komuś wydaje się, że bieganie kibiców po szatni zawodników i wywieranie na nich dodatkowej presji sprzyja osiąganiu wyników, to uważam że jest w błędzie. Wystarczy spojrzeć na listę zespołów, które w poprzednim sezonie awansowały do I ligi: LKS Nieciecza, Kolejarz Stróże, Polkowice i Radzionków. Wszystkie kluby łączy jeden wspólny mianownik. Nie ma tam dużej presji ze strony kibiców, bo to są kluby ze znikomą ich liczbą. Każdy z nich musiał przełknąć w drodze do awansu niejedną gorzką pigułkę. Radzionków zremisował w u siebie z Elaną 1:1. Polkowice straciły 2 punty po bezbramkowym remisie w Turku. Takie mecze mogą się zdarzyć, choć chwały faworytom nie przynoszą. Pozwolę sobie wrzucić jeszcze mały kamyczek do ogródka trenera. Dlaczego nie ma go na meczu rezerw, jeżeli w wyjściowym składzie wychodzi akurat w Więcborku komplet zawodników z jego szerowkiej kadry? Każdy ma prawo do swojego prywatnego życia, ale marzy mi się trener zaagażowany na 100% w Zawiszę. Taki miał być niby już Kuras. Nie był. Gdyby Murawski był na meczu rezerw miałby okazję zobaczyć na własne oczy jak przykładają się do pracy zmiennicy. Owszem dowie się, że Szal strzelił 6 goli w tym meczu, ale o tym jak pracowali na boisku pozostali dostanie co najwyżej suche notatki. Ja byłem akurat w Więckorku i nie żałuję. Widać była jak na dłoni komu gra sprawia przyjemność. W takich meczach widać np profesjonalizm Pawła Kanika, który przy stanie 5:0 zapierdala jakby mu było mało. Osobiście dziwię się, że Paweł dostaje ostatnio tak mało czasu na boisku od Murawskiego. Tak szybki zawodnik może być kluczem do rozmontowania skomasowanej obrony rywala. Faktycznie Kaniol nie jest tak skuteczny jak się spodziewałem. Marnuje sporo sytuacji, ale równie wiele sytuacji stwarza partnerom. Jestem pewien, że jak będzie grał to z każdym meczem będzie nabierał spokoju pod bramką rywala. Poza tym nie unika walki w obronie i nigdy nie brakuje mu sił na powrót za akcją rywala. Po meczu w Wiecborku rozumiem też dlaczego co niektórzy nie grają w pierwszym składzie. Gdybym był trenerem, to bym z nimi porozmawiał krótko i zwięźle. Albo traktujemy swój zawód poważnie, albo wypierdalać. Wiadomo, że nie zrobi tego Jakub Grzelczak, dlatego szkoda, Murawski nie jeździ na rezerwy. Wynik rezerw to jedna sprawa, a to co pokazali poszczególni zawodnicy to druga sprawa. Jak ktoś jest profesjonalistą, to pokaże to nawet w meczu rezerw w VII lidze. Dlatego z całego serca kibicuję Pawłowi Kanikowi.
autor: Irizar

04.10.2010 07:20 --.--.134.116
Nasi "kopacze" albo "lajsiki" sa drugim zespolem po Olimpii(jedna bramka wiecej) w strzelonych bramkach zas najlepsi w straconych w calej II lidze zach!!!Czyli po wynikach mozna stwierdzic ze mamy czolowy napad i najlepsza obrone w lidze.
autor: JackLondon BAN

04.10.2010 02:20 --.--.217.56
Takiego charakteru jak na wiosnę 1989 to ta drużyna już nigdy nie będzie miała. Szkoda,że nie mamy materiału video,bo może grajki nauczyli by się paru zasad i zachowań. Grając po chorobie co trzy dni wywalczyli awans w wielkim stylu.Ale co to dla Was królowie parkietów w nocnych klubach... Chuj z honorem,ważne że saldo dodatnie. P.S.Krzysztof Szal!!!
autor: Piotrus

03.10.2010 19:02 --.--.218.226
kazdy trener przychodzacy do zawiszy placze ze zespoly muruja przed nami bramke i zachowuja sie jakby urwali sie z choinki i liczyli na otwarty futbol tak bylo jest i bedzie dopoki bedziemy grali w 2 lidze, tlumaczenie ze pilkarze graja slabiej bo ciazy na nich presja tez mnie smieszy w koncu maja przychodzic tacy ktorzy z nia maja sobie radzic a nie tlumaczyc sie ze antyfutbolisci z takiej zielonej gory w polaczeniu z juniorami dodatkowo sie sprezyli na mecz z nami (zreszta kolejne tlumaczenia na nas zawsze wszyscy sie sprezaja)a tak na marginesie czemu takiego problemu nie mialy w zeszlym sezonie radzionkow i polkowice z nimi kazdy gral otwarty futbol?? 3 rok walkujemy to samo.....
autor: craft

03.10.2010 17:01 --.--.217.56
Panowie,wiele tutaj zostało napisane,ale jedno jest pewne.Z takimi "drużynami" zespół zgłaszający oczywiste aspiracje do awansu po prostu musi wygrywac!I nie ma tutaj tłumaczenia,że oni się spięli czy się zesrali bo fizyki się nie da oszukac,kurwa... A jeśli małolaci nie rozumieją,że gra dla Zawiszy zobowiązuje do pewnych postaw,to trzeba im to "wytłumaczyc" i to jak najszybciej.A dla panów bujających się po mieście,szczególnie w przeddzień meczu-tutaj ludzie życie zostawili żeby ten klub wyszedł z marazmu i w końcu wyszedł na salony więc troszkę szacunku!Jeśli tego nie rozumiecie to gówno z Was nie grajki.Idźcie do Niecieczy czy Nowego Tomyśla-tam nikt nie będzie Was rozliczał. A Murawski jest chyba zbyt niewieściały żeby wstrząsnąc tą drużyną. Pozdrawiam starą ekipe! F.H.Z.
autor: Piotrus

03.10.2010 16:42 --.--.134.116
Ja nie analizuje tak wszystkich meczy rywali ale moj kolega zwrocil uwage ze Lechia pechowo przegrala z Olimpia, zremisowala z Ruchem na wyjezdzie,zremisowal w Sosnowcu a poniesli kleske z Chojnicam ktorzy juz pierwszych 10 minutach stezelili dwie bramki czyli mecz im sie uozyl szybko.Slubice takze porazka no ale mysle ze to byl jedyny mecz kiedy nie murowali bramki?? To jest tylko analiza teoretyczna ale na tej samej opieralem sie ze to slaby zespol!! Zawisza w przeciwienstwie do wielu jak dla mnie zagral ciekawe spotkanie jak na warunki(anyfutbol) ktore postawil przeciwnik: duzo wrzutek, gra kombinacyjna przez srodek na malej powierzchni, stale fragmenty i rogi. Jedynie co moglo jeszcze pomoc "moze" czestrze wejscia Dabrosia w strefe pomocy bo przeciwnik gral tylko jednym napastnikiem oczywiscie wiaze sie to z ryzykiem z tylu ,ale na skrocie widac jak raz takie smiale Jego wlaczenie sie do ataku pozycyjnego robi zagrozenie. Zawisza stworzyl 3-4 setki w dodatku czyli na nasze nieszczescie slaba skutecznosc pilkarzy. Tak to wygladalo jak dla mnie i Zawisza POWINIEN wygrac i zgadzam sie Z Murawskim ze gdyby ukluli cos to wynik by sie otworzyl ale niestety nie potrafilismu trafic z 5 metrow do bramki. No ale to sie zdarza w premiership co kolejke prawie:) Ja tak widze ten mecz ogladajac skroty "wylacznie" i w pelni zgadzamy sie z kolega ktory byl na meczu. Pewnie gorycz wielka po meczu ale pozniej na "zimno" nie jest tak zle i mysle ze Zawisza robi progres w grze jak dla mnie osobiscie. Dochodzi teraz Klofik? Zobaczymy i mam nadzieje ze w koncu Krzysiu Szal dostanie szanse gry wkrotce!Walki w tym spotkaniu takze nie mozna zespolowi odmowic. Naprawde walcza w kazdym meczu a ze nieraz brakuje techniki czu umiejetnosci??To zupelnie inna bajka bo gramy i sprowadzamy takich zawodnikow na jakich nasza sytuacja pozwala.Pamietajmy takze ze to II liga w ktorej ciezko znalezc "dobrego napastnika"!!!!!!!!My go tez nie mamy niestety. Ja naprawde wierze i mimo ciaglych problemow, zamieszaniach chcialbym zeby wszyscy potrafili ich jednak uszanowac tak jak kibice ktorzy BYLI na tym wyjezdzie!! Mysle ze Oni tego od nas potrzebuja, wsparcia i na pewno im to pomoze a nie zaszkodzi!! A gadanie ze mieli "zwiazane jaja"?! Ja nie zamierzam nikogo bronic a tylko spojrzec na to realnie z aspektu pilki noznej. Gdyby Okinczyc strzeli na poczatku wszyscy bysmy byli szczesliwi i po Nielbie mowili o postepie a tak mowimy "zwiazanych jajach" a co bedzie dalej...nie wie nikt w kazdym badz razie jestesmy kibicami ZAWISZY BYDGOSZCZ. Ja wierze w pilkarzy bo co nam wiecej pozostaje:) nam kibicom? Jestem ciekaw co maja mowic w Warszawie gdzie jeden szaleniec Wojciechowski znalazl sobie zabawke i wydaje miliony Euro a na Lazienkowskiej wydali tez nie male pieniadze a kapitanem zostal obcokrajowiec w zespole? A wyniki? Mysle ze sprowadzenie zawodnikow to nie wszystko bo potrzeba czas na zgranie zespolu i chyba to widac. U nas takze mamy nowego trenera ze swoja wizja a Slifirczyk, Wojcicki, Wasikowski, Tabaczynski, Juszkiewicz, Galdinio, Klofik, itd. To sa nowi zawodnicy a zespol sie buduje i wzmacnia ale potrzeba Zawiszy czasu bo to nie jest piekarnia. Zawodnikow nowych wprowadza sie stopniowo a nie wymienia w wiekszosci by sie wkomponowali w calosc.
autor: JackLondon BAN

03.10.2010 13:31 --.--.149.40
Generalnie skłaniam się do tego co napisał Kris, poczekajmy z ocenami do końca rundy, chyba ,że zadziała u nas syndrom prezesa Wojciechowskiego a mianowicie co trzy dni zmiana trenera,wszystkich i wszystkiego.Irytują mnie wyciąganie wniosków w następujący sposób, Chojniczanka wygrała z Lechią 4-0 to Zawisza powinien wygrać 8-0,wczoraj Krzysiu Szal strzelił 6 bramek to w meczu z pierwsza drużyną napewno coś strzeli,daj Bóg,żeby tak było albo żeby chociaż mogłoby być,wówczas ja jestem za ale przecież tak nie musi być z czego chyba każdy zdaje sobie sprawę, to nie zawsze jest takie proste.Jako przykład podam mecz z Olimpią Grudziądz w zeszłym sezonie, jeszcze za Kurasa.Zwycięstwo po serii 5 czy 6 wygranych było tak pewne w ocenie wszystkich znajomych z którymi wtedy jechałem na mecz, że praktycznie różnica poglądów polegała na rozmiarach zwycięstwa.Ja siedziałem cicho bo myślę sobie,że kiedyś przyjdzie ten gorszy dzień, ta nonszalancja,że jesteśmy świetnymi piłkarzami ( o czym kiedyś wspomniał trener) i doskonale wiemy jak się to wszystko zakończyło.Zawsze twierdziłem i twierdzę,że najwięcej zależy od samych piłkarzy, to oni muszą wiedzieć co chcą osiągnąć, dlatego brak profesjonalizmu w każdej sytuacji z ich strony jest dla mnie jak najbardziej rzeczą karygodną i tutaj opinie kibiców potępiające bylejakość, tamdetę i brak ambicji są jak najbardzie na miejscu, przeciętność, minimalizm nie w tym klubie, nie w tym mieście, nie z tymi kibicami, jak ktoś tego nie rozumie to jest problem.Ja mimo wszystko cały czas wierzę, że Ci piłkarze którzy aktualnie grają w Zawiszy napewno wiele potrafią a jeżeli to co już potrafią połączyliby z podejściem do rzeczy jaką na boisku prezentuje Tomek Warczachowski to ja osobiście byłbym o wiele spokojniejszy.Awans tak, bo jak nie teraz to kiedy ?
autor: jacky

02.10.2010 23:37 --.--.244.72
W Zielonej Górze oglądałem drugi mecz Zawiszy w tym sezonie(pierwszy z Górnikiem Wałbrzych).Wydaje się , że oglądałem dwie różne drużyny.Odniosłem wrażenie , że Zawisza nie za bardzo ma pomysł na grę z tak słabym przeciwnikiem.Największym dramatem tego meczu był fakt ,że to Zielona Góra mogła to spotkanie wygrać(93 min.kiedy to obrońca wybija piłkę zmierzającą do bramki).Dziękuję wszystkim za wspólny wyjazd.ZAWISZA&GÓRNIK zawsze razem.
autor: granat

02.10.2010 23:19 --.--.224.60
Panowie, Krzysiu Szal szaleje, w meczu na szczycie a-klasy Grom Więcbork przegrał z Zawiszą II Bydgoszcz 2:6. Wszystkie sześć bramek strzelił właśnie Krzysiu Szal!! W A klasie Szal w 8 meczach strzelił już 14 bramek i 4 asysty!!! Myślę że w związku z brakiem okińczyca w następnym, meczu i kiepską grą Slifirczyka, Szal powinien zagrać ze słubicami od pierwszej minuty!!! Rywal słaby i jest duża szansa że chłopak strzeli jedną dwie bramki i na 100% się przełamie, a że umie strzelać efektowne bramki to wszyscy wiemy. autor: 19(Z)46
autor: 19(Z)46

02.10.2010 22:09 --.--.147.123
Dzwoni do mnie dziś znajomy z południa kraju i pyta "o co tam w tej Bydzi idzie, co z tymi kibicami którzy zawsze podkreślali że są z drużyną ...itd itd" Więc próbuję naświetlić sytuacje by miał chłopina wiedzę więcej niż gazetowo-telewizyjną ale w jednym mnie przekonał by coś napisać. Przede wszystkim bardzo mądre słowa "Jacka londyńczyka" Tyle zostało napisane o samym spotkaniu, że się nie wypowiadam gdyż Jacek ujął to w dychę. Wiem że się zaraz odezwą Ci którzy ciągle coś węszą i w każdej stracie punktów widzą spisek. Miedż Legnica to inna drużyna niż ta która w zeszłym sezonie wróciła do domu z bagażem. Raków odprawia dziś z niczym Bałtyk itd itd. Zmieniło się wiele w zespole od ubiegło sezonowej ekipy, przede wszystkim walczą, stwarzają sytuacje i nie grają takiego archaizmu jak w ubiegłym sezonie niczym na weselu - prawy do lewego, lewy do prawego i ...balon. Wtedy na rękach noszony był trener i uwielbiana drużyna. Dziś po niecałych trzech miesiącach jest materiał tylko trzeba trochę cierpliwości. Nie popadam w hura optymizm jak to dobrze Kosior kiedyś ujął "bo już za stary jestem" ale więcej optymizmu i spokoju. Nikt mi nie powie że to co robią K@G i Skwara działa mobilizująco i dlatego teraz (mam nadzieję że tylko jeszcze przez 2 miesiące) wspierajmy drużynę na dobre i na złe, bo przecież nie jesteśmy kibicami sukcesu. Po rundzie przyjdą długie wieczory i będzie można ocenić co było dobre a co be. Mimo iż w Z.G straciliśmy dwa punkty to kuriozalnie odrobiliśmy stratę do Olimpii. Interesuje mnie lider lub drugie miejsce na koniec sezonu, a nie jak to miało miejsce w ubiegłym sezonie - ostro wystartowaliśmy a po 2 miesiącach była męczarnia. ZAWISZO jesteśMY z Tobą...
autor: kris

02.10.2010 17:42 --.--.113.54
Obym nie był złym prorokiem. Te dwa punkty nie zdobyte..ale milczę. Mecz sam się nie wygra. Może trzeba było na juniorów z Zielonej Góry wystawić naszych juniorów ?? Nie można darować tego panom piłkarzom , bo poczuli kasę od sponsora i lepsze perspektywy. Za ten mecz powinni dostać tyle co juniorzy , bo grali z juniorami - i to jeszcze w III lidze - w kraju na 66 lub niżej klasyfikowanym rankingu FIFA. Dość rozpieszczania pseudo-gwiazdeczek.
autor: Doktor

02.10.2010 17:05 --.--.16.12
Mimo remisu i słabej grze jesteśmy na 2 miejscu,ale to dzięki innym wynikom.Mogliśmy być liderem ,ale trudno teraz ze słubicami muszą wygrać! TYLKO ZAWISZA
autor: slimak

02.10.2010 15:46 --.--.23.211
No teraz Slubice tez raczej nie przyjada atakowac tylko beda wybijac po autach...zadanie trenera to cos zmienic i im to z glowy wybic!
autor: maxik1982

02.10.2010 14:08 --.--.243.6
Skrót meczu. Zapraszamy. http://www.itv24.com.pl/film/1078/skrot_meczu_w_zielonej_gorze/
autor: itv24.com.pl

02.10.2010 13:16 --.--.134.116
Z ta otwarta gra i mocnymi zespolami to ja mam inne zdanie bo niestety wypadlismy slabo?! Sosnowiec(tylko pierwsze 15 minut) a zwlaszcza Chojnice pokazaly ze wcale to "rozowe" nie wygladalo jak dla mnie. Mysle ze wciaz mamay duzo pracy przed soba. Cieszy jednak ruchy dzialaczy bo widac ze nie marnuja czasu i oby dalej nas zaskakiwali nowymi zawodnikami. Ciagle nastepuja zmiany w zespole personalne i przesladuja nas kontuzje no ale tak to juz jest. Ja z niecierpliwoscia czekam na Baltyk i Elane bo te mecze powinny pokazac nam wartosc zespol i na koncowa ocene trenera przed runda rewanzowa!! Zespol musi w koncu udowodnic w nich swoja wartosc i zangazowanie. W takich meczach nie ma mowy o murowaniu czy o dmuchaniu. Zawisza musi zaczac grac i wygrywac. Tego zycze zespolowi i trenerowi! A jezeli sie naprawde nie powiedzie to chyba dzialacze powinni sie gleboko zastanowic i przeanalizowac sytuacje by nie bylo za pozno na koniec rundy. A na razie trzeba wierzyc i wspierac tak jak te 200 osob w Zielonej Gorze!! Oczywiscie kazdy ma swoje zdanie ale teraz trzeba dopingowac a na ocene przyjdzie juz niedlugo czas. Ja zycze jak najlepiej pilkarzom i trenerowi. Pilkarze, trenerzy i dzialacze przychodza i odchodza a Zawisza zawsze bedzie istnial zatem budujmy i wspierajmy klub i jego imie. Nikt nie mowil ze bedzie lekko:)
autor: JackLondon BAN

02.10.2010 12:29 --.--.203.66
Nie ma co wieszać psów na trenerze... Jego winą byłoby gdybyśmy nie dochodzili do sytuacji,a tych nam nie brakuje. Nasza drużyna ewidentnie gra z takimi zespołami do pierwszej bramki, jak strzelą to potem juz leci dalej. Ale każdy kto grał w piłkę, wie jak cholernie ciężko się gra gdy drużyna ustawia autobus pod własną bramką i praktycznie bronią się w 11 na 30 metrze... Ktoś tam powiedział, że z lepszymi zespolami to już w ogole bedzie nam ciężko, otóż gówno prawda. Inni nie będą się murować przeciwko nam tylko zagrają otwarcie a wtedy gra skrzydłem czyni popłoch. Kolejna sprawa to taka, że w przeciągu 34 kolejek, zdarzą się nam takie mecze i nikt na to nic nie poradzi!. WIEEELKA BARCELONA dostaje w dupe od jakiś HERCULESÓW na Camp Nou, a jak to mówią jak nie można wygrać to trzeba zremisować... bo Bóg jeden wie czy ten symboliczny punkt nie przeważy na awansie. No i umówmy się... nie tylko my stracimy punkty w rywalizacji ze słabszymi. Co do baletów piłkarzy na mieście - KARYGODNE!! Chyba po coś mamy te rezerwy tak?
autor: hitch

02.10.2010 12:02 --.--.141.11
Osobiście licze bardzo na Klofika.Chłopak bedzie musiał walczyć o kotrakt, a że umiejętności ma, to bedzie z niego pożytek.Może w końcu Murawski przestanie wystawiać Okińczyca w pomocy co będzie z korzyścią dla zespołu.
autor: Tomi

02.10.2010 11:48 --.--.134.116
Do Wojownika. Ja nic nie pisalem ze oni graja ofensywnie bo nie widzialem ich meczy.Trudno jest oceniac jak grali pozostale ale zadam inne pytanie czy Lechia moglabyc najbardziej zmotywowana "na ten mecz" z wiadomych wzgledow?POWINNA!! Pewnie to ma znaczenie na przebieg meczu ale nieusprawiedliwia do konca zespolu a przy odrobinie szczescia to jeszcze by Lechia nas skontrowala!! I to byla by tragedia dla nas. No ale przypomnijcie sobie Chojnice chociazby gdzie przywiozl Zawisza komplet punktow a powinien... Niestety pilkarze czasami chca bardzo i zapomina sie o obronie i konczy sie to porazka czasami niesprawiedliwa. Gdyby nie Dabros to tak by sie skonczylo!!I co wtedy? Chodzilo mi wylacznie o to ze to nie byl dla nas latwy mecz, niestety. Powtarzam jednak ze nie usprawiedliwia to druzyny ale nie mozemy popadac tez w skrajnosci bo to nasz klub i szanujmy sie nawzajem. Na Zawisze jezdza ludzie ktorzy nie jedno widzieli i przezyli a smak goryczy jeszcze nie raz poczujemy. Lech kiedys tez palil szaliki wlasne w Poznaniu:) po meczu z Zawisza:)Z drugiej strony to gdyby padla ta pierwsza bramka a powinna to........Wynik bylby wysoki bo musieliby sie odkryc. Ja powstrzymuje sie od oceny calosci do konca rundy bo wtedy bedzie czas na dyskusje w klubie. Fakt jest taki ze mielismy sytuacje z ktorych trzeba ukluc zwlaszcza w takim meczu gdzie druzyna muruje bramke no ale...Nie wiem czy ktos prowadzi taka statystyke ale wydaje mi sie ze Zawisza stwarza dogodne sytuacje ale brak jest wykonczenia. Wiele takich wlasnie sytuacji marnujemy w "kazdym meczu?". Ja caly czas mysle ze niestety nie mamy napadziora ale zgodze sie ze BARDZO trudno go znalezc na tym poziomie ligi. Zreszta wystarczy spojrzec kto u nas strzlil bramki a w calej naszej lidze nie ma dobrego napadziora. Zawodnik taki powinien miec juz od 5-7 przynajmniej bramek strzelonych na tym etapie. Pamietajmy jednak ze to II liga i obserwujac to mysle ze tu trzeba wygrac cala druzyna gdzie liczba ta rozklada sie na druzyne bo nie ma tu takich napastnikow. Slyszalem ze Klofik ma obecnie grype ale jest ogolnie przygotowany do gry! To moze cieszyc bo rosnie rywalizacja z przodu. Kikier ma racje ze Zawisza gra slabo na wyjazdach choc przywiozl dosc szczesliwie sporo punktow a to wazne bo caly czas liczymy sie w walce!! No ale na ocene pracy sztabu przyjdzie czas na polmetku wtedy mozna przeanalizowac wyniki oraz zastanowic sie czy zespol robi postepy. Wtedy powinien byc czas na decyzje! Spojrzcie chociazby co sie dzieje w Cracowii gdzie badz co badz maja bardzo mlodego, utalentowanego trenera?????
autor: JackLondon BAN

02.10.2010 11:06 --.--.152.94
Ślifirczyk ewidentnie się nie sprawdza. Pytanie tylko dlaczego trener tak uporczywie na niego stawia a nie da więcej pograć Kanikowi na szpicy ??
autor: DaraZ

02.10.2010 10:48 --.--.6.173
Panowie prawda jest taka, że my nie umiemy grać na wyjazdach.... W tym roku to co robimy na wyjazdach to jest Padaczka;/ Nasze pojedynki wyjazdowe wyglądają miernie: Zagłębie Sosnowiec-Zawisza Bydgoszcz 1:0 (Zagraliśmy może dobrze pierwsze 15 minut potem sosnowiec dominował na boisku) Polonia Nowy Tomyśl-Zawisza Bydgoszcz 0:2 ( Wygraliśmy ale po jakich mekkach...Do przerwy powinnismy prowadzic z 4:0 a gra naszych kopaczy w tym meczu mizerna) Ruch Zdzieszowice-Zawisza Bydgoszcz 2:2 (Szczęśliwy remis bo patrząc na przebieg meczu powinnismy to przegrać) Chojniczanka Chojnice-Zawisza Bydgoszcz 1:2 (Jak tego Chojniczanka nie wygrała to oni sami pewnie do dzisiaj nie wiedzą. W drugiej połowie w pewnych obrona Częstochowy w naszym wykonaniu:) Olimpia Grudziądz-Zawisza Bydgoszcz ( Chyba najlepszy mecz Zawiszy w tym sezonie na wyjeżdzie. Tak grający zespół bym chciał widzieć w kazdym meczu na wyjezdzie:) Lechia Zielona Góra-Zawisza Bydgoszcz (Tego meczu nie oceniam ale po wpisac można smiało powiedzieć ze Padaka) Na wyjazdach zdobyliśmy 7 na 18 punktów w tym sezonie to stanowczo za mało Np. Czarni Żagan zdobyli 12 na 15 puntków Albo coś sie zmieni albo znow bedzie tak jak w zeszłym roku czyli remisy na wyjazdach i brak awansu.
autor: Kiker1987

02.10.2010 10:36 --.--.223.79
1 pkt. w meczu z Lechią to jak porażka. Tutaj nie ma żadnego usprawiedliwienia. Osłabieni zielonogórzanie, grający w eksperymentalnym składzie i mający do meczy z Zawiszą zaledwie 4 pkt na koncie powinni dostać od naszych graczy porządną lekcję futbolu. Panie trenerze ja wiem, że być może zwykłemu kibicowi łatwo się pisze komentarz w necie, ale od ataku pozycyjnego "Z" nie ucieknie do końca sezonu!! Każdy będzie tak z nami chciał grać, póki będziemy traktowani jako jeden z faworytów ligi. Bez szybko strzelonej bramki będziemy drżeć o wynik w każdym tego typu meczu. Remisy z Miedzią, Ruchem Z. i Rakowem pozbawiły nasz zespół 6 bardzo ważnych punktów, których teraz trzeba szukać na innych przeciwnikach. No i ta skuteczność!!! eh...
autor: puchatek

02.10.2010 10:25 --.--.150.179
JackLondon, ładnie i dużo napisałeś. Uważasz, że Lechia nastawiłą się w tej rundzie tylko na mecz z Zawiszą a wynnych gra ofensywnie i strzela pełno goli?
autor: wojownik

02.10.2010 09:30 --.--.253.178
Ktoś powiedział,że przegraliśmy tylko jeden mecz jak na razie...zgoda,ale np.10 remisów daje 10pkt...więc ja wolałbym w skrajnym przypadku nawet aż 6 porażek!!! i 4 wygrane bo to daje 12pktów!Czysta matematyka i daje do myślenia Panie Trenerze..piłkarze..większe ryzyko potrzebne czasem bo jeśli z 8 sytuacji nie potrafimy strzelić to trzeba stworzyć 20!Trzeba wierzyć bo co pozostaje..już powoli w jakieś fatum zaczynałem wierzyć i wyleczyłem się na szczęście!Fatum to te Miasto nie Zawisza!żal...Najpierw zmiany w grodzie nad Brdą później z Zawiszy!
autor: dave

02.10.2010 09:23 --.--.16.12
Konferencja po meczu http://www.lechia.zgora.pl/index.php3?show=news_more&id=875&typ=1&title=Trenerski
autor: nord

02.10.2010 08:56 --.--.160.50
Wszyscy myśleli że mecz z Lechią to będzie spacerek bo zdobyli dotąd 4 punkty tylko mało kto zwrócił uwagę na to że te młode chłopaki z Zielonej Góry będą chcieli się pokazać i udowodnić Murawskiemu. Na stronie Lechii czytałem wywiad z jednym piłkarzem Lechii i powiedział że są tak zmobilizowani i pełni determinacji na Zawiszę jak nigdy dotąd i niestety efekt tego mamy a swoją drogą gdyby lepsza skuteczność naszych kopaczy to byśmy byli w innych nastrojach no cóż piłka jest nieprzewidywalna więc może dzisiaj jakieś niespodzianki będą.
autor: seba89

02.10.2010 00:27 --.--.210.245
mecz rzeczywiście bardzo słaby, żeby nie powiedzieć kopanina. Okinczyc 3 razy walil Z 5 metrów nad bramką, Stefańczyk jak zwykle za dyskusje czerwona kartka, na moje i wielu kolegów nie powinien za październik pensji dostać. Generalnie mieliśmy dużo szczęścia , że nie przegraliśmy w drugiej polowie. ale to nic, ważne że tam byliśmy i jak zawsze dobrze się bawiliśmy... pozdrowienia dla ekipy wesołego autokaru, który byl eskortowany przez 12 radiowozów i AT (Poszła fama w Polskę)szczególnie dla konfidentów i bekaesiaka :)))) za chwilę wybrane zdjęcia w galerii, reszta jutro. KIEROWCA TEŻ! KIEROWCA TEŻ!! :))))))))))))))))
autor: zolw73

02.10.2010 00:19 --.--.5.24
JACKLONDON zgadzam się z Tobą.Przeraża mnie jednak Danken.ZwracamY się do Ciebie w imieniu kibiców i piłkarzy Zawiszy i tu cytat:CHCEMY AWANSOWAĆ I NIE JESTEŚMY KOPACZAMI!
autor: Zeciarz

01.10.2010 23:52 --.--.134.116
Jak czytam te komentarze to nie wiem czy smiac sie czy plakac? Niektorzy popadaja z jednej skrajnosci w druga. Nasmiewac sie i krytykowac jest rzecza prosta. Wyczuwa sie brak jakiegolwiek szacunku do ludzi. Ja jak kazdy kibic Zawiszy dopisalem gdzies w swiadomosci 6 pkt i widzialem nas na liderze. Gorycz bo dzisiejszym wyniku jest duza ale zastanowmy sie nad tym spokojnie bo niektorych chyba ponosi. Ja uwazalem ze(jak wielu) ze byly trener bedzie znal najlepiej druzyne przeciwna a w dodatku tak slabo sie spisujaca i TAK OSLABIONA!!To bedzie latwy mecz! Przyznaje sie ze tak myslalem osobiscie. Jak wszystko ma dwie strony jednak! Otoz obecny trener Lechii to byly asystent naszego trenera zatem ktoz moze lepiej wiedziec jaki pomysl na gre ma Zawisza? Jaka taktyke obrac na Zawisze? Z tego co sie dowiedzialem to Lechia(nic dziwnego) objela taktyke murowania bramki na 25 metrze! To jest niestety ANTYFUTBOL o pilka jest dla kibicow(ma byc atrakcyjna podobno). Skomasowana obrona i zawezenie totalne pola gry dla Zawiszy a w dodatku bardzo zmobilizowani by pokazac Murawskiemu, Okinczycowi i Galdiemu dala efekt w remisie, niestety. Oczywiscie w tak nastwionym zespole trzeba strzelic te pierwsza bramke a wtedy na pewno by sie skonczylo wysokim wynikiem!! Niestety zabraklo tej bramki i troszke szczescia, zwlaszcza Okinczycowi dzis. Teraz po fakcie(kazdy jest madry)ten mecz nie byl dla nas "latwy" bynajmniej do strzelenia tej pierwszej bramki! Oh gdyby ona padla to naprawde bysmy byli w dobrych humorach dzis. To jest pilka i sport a zatem nieprzewidywalny! Oczywiscie mozna pisac po takim meczu ze trener jest slaby a pilkarze chleja i dlatego nie wygrywamy z tak slabymi przeciwnikami. A kazdemu kto mysli inaczej srodkowy palec. Ja nie zamierzam tu nikogo usprawiedliwiac ani bronic ale spojrzec czasami spokojniej na rzeczy, nie sprowadzac wszystkiego do takiej prostoty jak nam sie wydaje a kazdemu kto smie twierdzic inaczej "srodkowy palec".Nadal jestemy w grze! Nie uwazajmy sie za Bogow i szanujmy opinie innych. Tak jak ktos wyzej napisal gdybysmy wykorzystali te "setki" to....komentarze byly inne!! Chcialbym jeszcze zauwazyc jak dla mnie to Zawisza nie dysponuje obecnie typowym napadziorem zreszta wielu ich w tej lidze niema. I chyba w pierwszej jest dwoch, tacy co systematycznie cos "kluja". Ja k narazie jestesmy wiceliderami i wysoko w tabelii. Spojrzcie na inne zespoly z ligi, czyt. wyniki Nie jest wcale tak nikomu lekko to dlaczego nam ma byc? Trenera powinno sie ocenic po rundzie a nie teraz pisac o mikrofoanch i lustrach. Nie schodzmy do poziomu wypowiedzi jak na 90 minut!! Dajmy im spokojnie dograc runde bo sami "sramy we wlasne gniazdo" a po rundzie nalezy wyciagnac wnioski czy konsekwencje wobec zainteresowanych. A jezeli komentarze maja wygladac tak po kazdym zremisowanym meczu, z druzyna tak murujaca sie na swoim polu boiska to naprawde chyba przestane je czytac w ogole. Jak dla mnie sa zenujace i prostackie. Tak kazdy potrafi pisac!! Na koniec szacunek dla tych co jezdza i DOPINGUJA!!!!!!!!!
autor: JackLondon BAN

01.10.2010 23:24 --.--.57.65
Niestety takie mecze sie zdarzaja !!! Brak pomyslu i inteligencji boiskowej byl bardzo widoczny !!! No ale gramy dalej i walczymy !!!
autor: ROJAS

01.10.2010 23:01 --.--.223.78
MOGLO NAS BYC WIECEJ GDYBYS POJECHAL!!!
autor: lysy142

01.10.2010 22:56 --.--.223.78
na moje takie mecze trzeba wygrywac!!!jezeli mysli sie o awansie tym bardziej z takim zespolem ktory nic nieprzedstawia.
autor: lysy142

01.10.2010 22:54 --.--.118.191
Gdyby wykorzystano choć jedną z wielu setek, które mieli dzisiaj nasi grajkowie nie byłoby teraz o czym mówić. To co widziałem na boisku w Z.G. to pokaz niemocy bo ile razy można z 10m lobować piłkę nad poprzeczką?! A swoją drogą jeżeli nasz stadion nie spełnia warunków bezpieczeństwa po tej, jak to opisywały media, megazadymie to nie wiem dlaczego ktokolwiek może grać na stadionie w Z.G. Pozdrowienia dla obecnych i nieobecnych w Z.G.
autor: MT

01.10.2010 22:51 --.--.171.73
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101001/PILKA10/789453485
autor: WKS23

01.10.2010 22:41 --.--.5.24
Widzę,że Starypiotruch ma dziś ciężki dzień.Zresztą jak wielu tu obecnych "komentujących" Ludzie dajcie se siana.Prostota tych komentarzy jest podobna jak na 90 minut.pl.gdzie pieją zachwyty nad zwycięstwami i marudzą gdy coś nie wyszło.Po meczu z Nielbą uwielbienie, a teraz negowanie umiejętności.Panowie i panie to jest sport.Przecież Barca tez nie zawsze wygrywa.Oczywiście mnie też ten wynik boli,ale wszyscy będa tracić punkty.To jest właśnie piłka nożna.Teraz piłkarze są beee?A po zwycięstwie cacy?
autor: Zeciarz

01.10.2010 22:14 --.--.25.95
zadam to pytanie ponownie bo schemat sie powtarza inni sie potykają jest szansa na lidera a tu zonk .Może komuś zależy na tym żeby nie awansować?Pytanie do kopaczy kieruję
autor: danken

01.10.2010 22:13 --.--.87.171
Nasze pisanie i komentowanie tu to nie ma sensu i tak nikt tego z działaczy nie czyta ani nie biorą naszego słowa na poważnie do puki tego nie wykrzyczymy na stadionie. Pozbyliśmy się hydrotwór , glińskiego , a nawet teraz nie możemy bez problemów rozegrać meczy możemy gdy doping wróci na nasz stadion piłkarze zrozumią ze 2 liga to nie dla tego miasta nie dla tych kibiców mamy jedną z największych i najlepszych ekip w młynie w Polsce i co 2 liga ??.Trochę żal 2 pkt ale nie ostatni mecz muszą zawodnicy się podnieść potrzeba nam trenera z jajami a nie z mikrofonem na Eurosporcie nie ujmując Panu Murawskiemu ...
autor: Panic19wks46

01.10.2010 21:55 --.--.127.88
Do starypiotruch: bez urazy ale jak ktos sie zna na piłce to taki wynik nie był niespodzianką! fakt że wstyd maksymalny ale przy 5:2 z poprzedniego sezonu to progres. Murawski jest takim dobrym trenerem jak i był piłkarzem i komentatorem! żal.pl. Wiecej czasu spędza w łazience i na eurosporcie niż na trenowaniu!
autor: Antykomuna

01.10.2010 21:19 --.--.123.55
kochani kibice nie wiem co o tym KOCHANI KIBICE NIE WIEM CO O TYM SĄDZIĆ,ALE JEST MI WSTYD ZA NASZYCH KOPACZY I SŁUCHANIA BAJEK TRENERA.ZAWISZA NASZ KOCHANY JEST SŁABY.TYPOWA KOPANINA BEZ ŁADU I SKŁADU.CHOJNICZANKA WYGRYWA W ZIELONE 4 DO 0 A MY NIE MOŻEMY STRZELIĆ IM NAWET JEDNEGO GOLA,NIE MA O CZYM GADAĆ,DOŚĆ GŁASKANIA TRENERA I PIŁKARZY.JEŻELI TO SIĘ NIE ZMIENI TO NIE MAŻMY O AWANSIE.TO GDZIE MY MAMY WYGRYWAC. k
autor: waldemarw60

01.10.2010 21:16 --.--.136.175
no niby caly czas jestesmy w czołowce tylko chodzi o to ze takich punktów straconych ze słabymi zespołami bedzie nam brakowac na koniec jak było w tamtym sezonie. A to ze nasi piłkarze pija w srodku rundy i po klubach sie szlajaja to jest niedorzeczne i Szanowny Pan Burlikowski powinien to wyjasnic a gwiazdeczki chyba zapomnialy ze graja w ZAWISZY nie w jakiejsc wiosce
autor: 19david46

01.10.2010 20:41 --.--.152.40
wojownik nie słyszałeś co Murwski mówił że mamy młodych zawodników i oni nie mogą czuc presji bo nie podołają więc nie można na nich krzyczec:):):) Popieram potrzebny teraz trener z jajami co pokarze im że muszą miec twarde jaj. Muszą walczyc od 1 do ostatniej minuty z całych sił i nie spalac sie gdy mamy sytuacje stu procentowe!
autor: Enzo50

01.10.2010 20:25 --.--.150.179
SZOK!!! W tej kolejce było wielce prawdopodobne, że Olimpia, Bałtyk i Zagłębie potracą punkty a Zawisza po zwycięstwie może być już liderem. Nie chcę się wymądrzać ale laik widzi, że trzeba dmuchać na zimne czyli zatrudnić trenera z jajami, który będzie trzymał piłkarzy za ryj.
autor: wojownik

01.10.2010 20:01 --.--.20.171
eta24 - daj spokój... Nawet gdyby tak było, to nie licz na to, że ktoś się tym zajmie. Ale ja nie o tym. Panie Murawski i Panie Burlikowski! Nie rozumiecie Panowie, piłki nożnej i rozwoju tego rodzaju sportu w Bydgoszczy. Jesteście Panowie zmumifikowani przepisami PZPN i trudno...nic innego w życiu nie osiągniecie. Osiągnęliście swoje apogeum w Zawiszy - tego II ligowego. Bo życie, poza sportem, jest poukładane przepisami prawnymi, których nie musicie doświadczać, pracując w ramach tzw. PZPN. Tak więc szlus...panie Burlikowski, Skwierczyński. Pan, panie Skwierczyński od początku mówił: jeśli nie podołam, to zrezygnuję. Panie Murawski - my nie będziemy czekać, aż pan zrezygnuje, jeśli ma pan być trenerem bardziej działaczy Zawiszy niż piłkarzy - to sorry, pokażemy panu miejsce w szyku.
autor: Starypiotruch

01.10.2010 19:37 --.--.37.59
według mnie w tym meczu w Lechii grał nieuprawniony zawodnik chodzi o Karola Harasia który w poprzedniej kolejce dostał 4 żółtą kartkę więc powinien pauzować a grał w tym meczu..pewne info..sprawdzone na 90minut.pl
autor: eta24

01.10.2010 19:15 --.--.20.171
No nie wiem... Jeśli Murawski nie potrafi wygrać z najsłabszym zespołem ligi, który prowadził w ubiegłym sezonie jako trener, a ma aspiracje awansu do I ligi z Zawiszą - w której dzieje się dobrze, ale "źle" wg działaczy, to panie Murawski: o co się rozchodzi? Chcesz pan, panie Murawski, żeby kibice panu powiedzieli: panu dziękujemy? Nie byłem na meczu, ale na pewno szacunek dla Warczachowskiego.
autor: Starypiotruch

01.10.2010 19:11 --.--.152.40
trzeba wybrac kilku kibiców którzy wejdą na trening kopaczy i porozmawiają z nimi.Ja nie chce aby zmarnowali kolejny sezon!
autor: Enzo50

01.10.2010 18:45 --.--.20.171
Antykomuna - o czym ty mówisz? Jakie ciężko? CO ZNACZY :Sezon długi?
autor: Starypiotruch

01.10.2010 18:38 --.--.192.241
antykomuna jak z takim zespolem jak zielona gora wedlug ciebie mialo byc ciezko o 3 pkt to z kim ma byc latwo?!! jestesmy pierwszym zespolem ktory nie strzelil im bramki!!! nawet slubice tam wygraly! dramat z poprzedniego sezonu powraca.....?
autor: craft

01.10.2010 18:27 --.--.127.33
Dobry i punkt przy porażce Sosnowca. Wiadomym bylo ze o 3 pkt bedzie ciężko. Spokojnie... Sezon długi!
autor: Antykomuna

01.10.2010 18:16 --.--.104.248
Jestem ciekaw czym się będzie tłumaczył Murawski! Duża grupa kibiców pojechała za drużyną a ci znowu mieli powiązane jaja. Dostali wypłatę to już im się grać odechciało!A kibice marzli, dla kogo oni grają? Pozdrawiam tych co byli. Wielki szacunek dla kibiców.
autor: daras1

01.10.2010 18:14 --.--.16.12
spokojnie,szacunek dla chłopaków którzy pojechali na mecz.Tylko ZAWISZA
autor: slimak

01.10.2010 18:01 --.--.192.241
najlepszym komentarzem bedzie brak komentarza.....
autor: craft



Administracja serwisu ZawiszaFans.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one indywidualnymi i niezależnymi opiniami użytkowników. Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści nie związane z tematem, reklamy, a w szczególności wulgaryzmy, treści rasistowskie i obrażające innych czytelników, a także osoby postronne i instytucje. Użytkownik serwisu ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczone wypowiedzi niezgodne z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Tylko zarejestrowane osoby mają możliwość komentowania wiadomości.

nazwa użytkownika:
hasło
rejestracja | zapomiałem hasła

Copyright © 2003 - 2010 by www.zawiszafans.com. All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. | tworzenie stron www