Serwis Kibiców bydgoskiego Zawiszy
WSPOMÓŻ STOWARZYSZENIE KIBICÓW ZAWISZY BYDGOSZCZ! NR. KONTA: 26 1940 1076 3092 6024 0000 0000 Credit Agricole Bank Polska SA
1. Adrian Błąd
Bramki: 14
2. Rafał Leśniewski
Bramki: 6
3. Jakub Wójcicki
Bramki: 6
4. Paweł Zawistowski
Bramki: 5
Facebook
Dla Kibica
- Zgody
- Historia
- Stowarzyszenie Kibiców
- Galeria
- Zawiszanki
- ZawiszaFans TV
- Tatuaże
- Walka o stadion
- Hydro-protest
- Partnerzy SKZB
- Śpiewnik
Inne działy
TOP 3 - Strzelcy
Bramki: 14
Bramki: 6
Bramki: 6
Bramki: 5
Rezygnacja Zarządu
W związku z brakiem odczuwalnego postępu prac nad rozwojem bydgoskiej piłki nożnej, adekwatnego do zapowiedzi oraz zapotrzebowania Miasta Bydgoszczy i jego mieszkańców, Zarząd Stowarzyszenia Piłkarskiego "Zawisza" informuje, iż w dniu 9 czerwca 2009 r. podjął decyzję o rezygnacji całego składu (Bogdan Pultyn, Marcin Jałocha, Jarosław Woźniak, Piotr Kurdynowski, Marian Grzelczak, Jacek Jankowski, Mikołaj Głuszkowski) z dalszego zarządzania klubem.Komentarze do wiadomości
12.06.2009 12:33 --.--.89.152Piotruś, spoko, roóbmy swoje...jest coraz więcej "młodej gwardii" - tym ludziom zależy, są przy Zawiszy,utożsamiają się z nim, ..czasami pierdolą o...wiesz. W sobotę, na Zawiszy o 17.00 po prostu przekonamy się na ile są z Nami. I już.
autor: stary_piotruch
11.06.2009 17:51 --.--.217.38
Maciej...nie będzie dramatu.Wiem o czym pisałeś bo i mmie klucha w gardle staje. Bałem się,że książkę będę pisał "na pokrzepienie serc".Ale... Powstaliśmy po spadku z pierwszej ligi-kto pamięta? Powstaliśmy po wycofaniu przez pseudofrajerów.Kto był wśród tych kilkudziesięciu twarzy?Te same ryje się śmieją teraz... Z płaczem piszę to do Was. Mobilizacja kurwa na całego!!!! Nie dajmy się pogrzebac! "Piotruś"
autor: Piotrus
11.06.2009 02:33 --.--.185.191
Błąd - oczywiście zarejestrowanych jest ok. 200 tys. podmoiotów nie 200. Adresy firm są w większości w bazach firm dostępnych w necie. Pondto, jakaś elegancka delegacja osób mogłaby dodatkowo chodzić rozmawiać z kierownicwem zidentyfikowanych większych firm, co mogłoby dać lepszy efekt.
autor: Jan_Nowak_z_LDZ
11.06.2009 02:29 --.--.185.191
Witajcie Bracia z Bydgoszczy; Bardzo przykro czytać o kłopotach w Waszym Klubie, tym bardziej, że jakoś tak się złożyło, że towarzyszą problemom łódzkim. Niezależnie od rozwoju wydarzeń i bardzo ważnej akcji cegiełek, do której się przyłączę, chciałem poddać pod dyskusje pewien pomysł. W woj. kujawsko-pomorskim jest zarejestrowanych ok. 200 podmiotów gospodarczych. Jakaś część z nich - zapewne głównie z Bydgoszczy i miastach gdzie tradycyjnie kibicuje się Zawiszy - to potencjalni sponsorzy. Może jest jakimś rozwiązaniem napisanie listu, w którym podkreśli się zalety sponsorowania największego klubu sportowego regionu (argumentacja to pole do popisu dla osób znających się na marketingu), pod którym podpisze się ileś tysięcy ludzi. Do tego nagłośnienie medialnie całej akcji. Trzymam kciuki, że będzie wszystko dobrze - jesteśmy z Wami i pozdrowienia z Łodzi.
autor: Jan_Nowak_z_LDZ
10.06.2009 06:37 --.--.25.83
Jeżeli argumenty o ambicji bydgoszczan, o spojrzeniu na Bydgoszcz jako miasto wielkich możliwości także dla piłki nie trafią do człowieka spod Bydgoszczy to może prościej. Jak duży gospodarz kupuje wypasiony traktor za 2 miliony złotych, to nie stawia go w stodole bo zabrakło mu pieniędzy na paliwo. Nie urządza w nim tym bardziej muzeum, jak brakuje mu na paliwo. Tylko zamiast urządzać muzeum wlewa paliwo i jedzie na pole. Inaczej sąsiedzi powiedzą, że jest szurnięty. Jeżeli kupił za własne pieniądze kombajn to ostatecznie niech stoi w stodole z wyjętym akumulatorem. Jeżeli kupuje za podatki innych to wsadzić go na taczkę i wywieźć jak najdalej stąd. Prościej nie potrafię. Przepraszam za porównanie. Ogólnie nie mam nic przeciwko ludziom ze wsi, dopóki ich zaściankowy sposób myślenia nie przyczynia się do degradacji piłki w moim mieście, które kocham i chciałbym być z niego dumny.
autor: Irizar
10.06.2009 04:18 --.--.182.238
Witam, jak tak sobie biadolimy i się wk... to ja dla rozluźnienia zadam pytanie: Kto wie, ile kosztowało zrobienie muzeum w nowo wybudowanym budynku Zawiszy? Pozdrawiam. PS A kwota jest gruba, widownia będzie ....
autor: mat
10.06.2009 04:17 --.--.104.123
Nie wiem czy nieogolone typy dzisiaj mają głowę do interesów bo dziś wielka impra lekkoatletyczna:/ ZAWISZA nigdy nie zginie, ale szczerze mówiąć myślałem, że już teraz będzie z górki!
autor: Kisiak
10.06.2009 03:34 --.--.237.185
panowie! od teraz na KAZDYM spotkaniu tego pedala z wyborcami musimy sie pokazac! na kazdym kroku trzeba mu robic pod gorke. kazdego dnia! a te pismaki osrane na czele z tymi frajerami z wyborczej, ktorzy jak zwykle gowno wiedza, ale pisza tez moglyby sie zastanowic, czy fajnie jest byc cwelem? ale w sumie tyle juz okazji bylo i za kazdym razem, bylo z ich strony tak samo...
autor: zbalo
10.06.2009 03:18 --.--.39.247
Maciej,ja właśnie w tym kontekście to pisałem.Zmiana ekipy rządzącej to priorytet by mogło się coś dziać ze spółką.Dziad jest złośliwy i fochowaty.Na zacietrzewienie nic nie poradzimy.Tylko zmiana ekipy ratuszowych pierdzistołków.
autor: kosior
10.06.2009 03:00 --.--.99.188
Kosior jednak uważam, że spółka z miastem Bydgoszczą jak najbardziej Zawiszy by się przysłużyła, ale nie z miastem Bydgoszczą reprezentowaną przez mściwych, małych ludzi, którzy kłamią, oczerniają i szantażują. Niestety szansa na odwołanie szkodnika przepadła na wiosnę.
autor: Maciej
10.06.2009 02:54 --.--.39.247
czytam komentarze kolegów po szalu i jedno mnie w tym tylko cieszy.Jednomyślność oraz zrozumienie przez niektórych,że spółka z miastem była tylko grą ze strony rzeczonego miasta.Wszystko przecież było tak ułożone by w mediach tendencyjnie pokazywać winę SP z brak powstania w/w spółki.Krótko.Niech nikt nie myśli,że KonDomowi i jego ekipie zależy na Zawiszy.Ćwok z gleby pod toruńskiej na zawsze ćwokiem zostanie.Jak to kiedyś mój kolega ujął ładnie: człowiek ze wsi wyjdzie...wieś z człowieka nigdy.
autor: kosior
10.06.2009 01:36 --.--.225.51
do rafo34: wszystko co do tej pory robią nasze urzędasy z prezydencikiem wskazuje na to, że niechcą powoływać spółki. sam już nie wiem co by było lepsze dla naszego klubu. dziwi mnie tylko postawa prezydenta, który na każdym rogu swoimi decyzjami i zachowaniem robi sobie wrogów. czy ten człowiem nie umie dać NAM ludziom troche szczęścia, nadzieji, rozrywki, coś zrobić pozytywnego w tym szarym i podrzędnym mieście? przecież nikt za kare nie wsadził go na fotel prezydenta i powiedział ze teraz chłopie przez 4 lata musisz zapierdalać na dobro swojego miasta czy siętobie podoba czy nie! sam chciał, wiedział co go czeka! tą posadą mógł sobie zasłużyć na szacunek i pamięć o człowieku, który naprawdę mógł zrobić dla tego miasta wiele przez te 8 lat nie mówiąc tylko o Zawiszy ale o całym mieście. a tu znowu wychodzą przekręty, partactwo, kolesiostwo, żygać się chce tym miastem i tym pierdolonym krajem. Prezydencie kochany daj ludziom troche szczęcia w tych chujowych czasach. Szkoda pisania, efekt będzie pewnie taki, że jakaś tam spółke zrobią, kasy darzą tyle że pewnie koronowo daje wiecej i efekt będzie taki, że skiśniemy w tej lidze na wiele lat. Ruszać DUPY urzędasy i zróbcie coś dla RODOWITYCH BYDGOSZCZAKÓW!!!
autor: wrak
10.06.2009 01:02 --.--.42.85
Witam Wszystkich, Panowie na pewno w Bydgoszczy NA PIŁKĘ PIENIĘDZY NIE BĘDZIE dajmy sobie spokój z miastem , tu trzeba poszukać prawdziwego fanatyka piłki a zarazem sponsora.Te dwa paj...ki nie dadzą żadnej kasy, a jak dadzą to ochłapy niech sobie podetrą d..ę,oni dokładnie wiedzą że są na straconej pozycji przy następnych wyborach , czy dadzą czy nie dadzą będą ZEREM w ŚWIETLE NAS , KIBICÓW i Bydgoszczan. rafo34
autor: rafo34
10.06.2009 00:46 --.--.99.188
Niestety robi się to co 11 lat temu. pomorska rozwodzi się nad sytuacją Elany, a o Zawiszy ani słowa. W wyborczej ten pustak wypisuje kłamstwa urzędasów o sytuacji finansowej Stowarzyszenia, sabotażysta kolejny, zamiast pochwalić zarząd za cud finansowy jakim było zakończenie sezonu bez grosza długu. Qrwy znależli pół miliona na jakąś koszykówkę, która nawet nie ma gdzie grać na dziś, a zarząd robią w chuja cały rok odnośnie spółki. O tym ciężko napisać, pewnie w piątek się przeczyta, że to znów wina kibiców, jak coś nie pójdzie. Sterowany brak zainteresowania sprawą Zawiszy, qrewstwo 1 klasa, wypierdalać na tą koszykówkę babską.
autor: Maciej
10.06.2009 00:40 --.--.50.112
wydaje mi się że lepiej będzie odsprzedać 60% akcji jakiemuś bogatemu sponsorowi co będzie chciał się bawić w piłkę i piąć w górę tabeli. A czas ucieka. Za chwilę nie będzie wolnych zawodników z prawdziwego zdarzenia i gra będzie wyglądała tak samo jak w tym roku. Ja mogę wystartować na prezydenta i zrobie tam porządek :)
autor: INTRO BAN
09.06.2009 22:53 --.--.148.28
Piotruś .. uważaj bo list gończy za tobą do tej Anglii poślą :-)))) Zgadzam się z tym co napisał Rentgen-walczymy do końca a jak będzie trzeba to kurwa juniorami wystartujemy i będziemy bronili tego co się nam należy!!!.Już niedługo zacznie się jednak kampania naszych ukochanych i wtedy przekonamy się czy się opłacało tak postępować z mieszkańcami Bydgoszczy!!!!.Uważam także ,że winowajców jest więcej bo po co w takim razie jest ta cała rada miasta??.Przecież oni widzą co się dzieje i także mają jakąś moc prawno ustawodawczą i sposoby wpływu na różne decyzje.Prawda jest taka,że więcej osób jest odpowiedzialnych za obecną sytuację piłki nożnej w naszym mieście!!.
autor: manager1946
09.06.2009 21:45 --.--.148.23
Rentgen dobrze mówisz popieram !
autor: anadrol90
09.06.2009 18:21 --.--.219.2
Dombrowicz ty(spec. z małej)ruro jebana chcesz pokazac wafelku jaki jesteś wielki?Obiecankami ludzi karmisz?Ale terazjuż wiesz,że z tego konfliktu nie wyjdziesz z twarzą ty frajerze bity.Wiec ciągniesz swoją grę dalej.Chuj Ci to pomoże gównojadzie jebany.Idź się dalej dotykac z twoim przydupasem.Weźcie się w 69 jak co wieczór i pomyślcie po tym jak tu ujebac piłke w Zawiszy. Panowie!Trzeba sobie otwarcie powiedziec:Wielki chuj im w dupe!!! Szukajmy sposora,póki jeszcze czas. P.S.Wytocz mi sprawe za ten komentarz Dombrowicz!Pokaż jaki jesteś wielki ty pizdo w korach.
autor: Piotrus
09.06.2009 14:27 --.--.11.15
rentgen dokladnie jak mowisz i to jest najdziwniejsze ze wlasnie teraz kiedy jest naprawde tak jak pisales 2-3 osoby maja to zniszczyc NIE! kurwa Nie zgadzam sie na to
autor: lama
09.06.2009 14:22 --.--.74.163
Panowie i Panie tyle razem przeszlismy. Tułaczkę po V i IV ligowych boiskach. Inwigilację przez milicję. Prawdziwą Świetą Wojnę z hydroprzekretem, którego nam ci kretyni sprowadzili. Mnóstwo wyrzeczeń i poświęceń aby byc z naszym klubem, aby cieszyć się ze zwycięstw i awansów. I co? I jak zaczyna robic sie dobrze. Jak Zarząd robi co może, wręcz staje na głowie by pomóc naszemu klubowi. Jak mamy w końcu trenera z jajami a piłkarze zaczynaja wierzyć w to że jednak potrafia grać w piłkę. Jak na naszych meczach a tym bardziej na wyjazdach frekwencja jest lepsza niż sie spodziewalismy. Jak oprawy mamy na poziomie większosci klubów z extraklasy. Jak...mozna by jeszcze długo... I co? Stanie na drodze jeden wiesniak ze swoim ordynansem, zakompleksiony ojciec nieudacznika prawie europosła, chce wszystko zniszczyć, zepsuć. Ale niech pamieta, że pedalski pierścień na tłustym paluchu nie gwarantuje władzy dożywotniej a ręka sprawiedliwosci prędzej czy później dosięga takie szumowiny. Nigdy sie nie poddamy! Udowodnilismy to nie raz!
autor: rentgen
09.06.2009 14:09 --.--.147.125
Ta rade naszego miasta to rozbic o kant chuj i Dombrowicz tez
autor: Kiks
09.06.2009 13:58 --.--.11.15
tez mam nadzieje ze nasze wladze wykaza sie rozsadkiem i madroscia i powolaja spolke lub podejme decyzje pozwalajaca zarzadowi dalej spokojnie pelnic swoje funkcje Panowie Dom. i Grzes. macie z nami scysje ale popatrzcie tez od drugiej str na kapitalna atmosfere na oddanie klubowi i z jakiego dna zarzad razem z nami ten klub wyciagnal Macie idealny podmiot na budowe pilki Nie bede sie rozpisywal o wielu firmach jakie nam zaufaly o energetyku planach wody mineralnej tv internetowei itd Ludzie takie cos w klubie ktory lewdo wyszedl z zasciankow pilkarskich Wsyd sie tym nie zainteresowac OGROMNY SZACUNEK DLA WAS ZARZADZIE ZA ZAJEBISCIE DOBRY KAWAL ROBOTY I PEWNIE W IMIENIU WIELU KIBICOW JESLI MIASTO NIE POMOZE WYPNIJMI SIE NA NICH POKAZMY JACY JESTESMY WIELCY WLASNIE NA PZREKOR TYM CO CHCA NAS ZNISZCZYC ZOSTAŃCIE JESZCZE Z NAMI ROK BO ZA ROK MOZE BYC JUZ INNA WLADZA TAKA Z KTORA ZDOBEDZIEMY JESZCE PUCHARY :-)
autor: lama
09.06.2009 13:39 --.--.50.35
W tej chwili są porządne podwaliny pod silny klub, szkoda to zmarnować. Ja mam cały czas małą nadzieję, że Dombrowicz z Grześkowiakiem nie spieprzą jednak tego co udało się zbudować tak ogromnym wysiłkiem wielu ludzi, bo ile można się unosić dziwnymi ambicjami i pseudo honorem. Najwyższy czas odrzucić animozje i niepotrzebne przepychanki w imię wspólnego dobra jakim jest Zawisza. Liczę, że jutrzejsze rozmowy przyniosą w końcu skutek ...
autor: _hockey
09.06.2009 13:36 --.--.16.30
zgadzam sie z "kibol 80"... jedynym wyjsciem bedzie chyba naglosnienie tej sprawy ale nie w naszych pseudo-mediach tylko ogolnopolskich. przedstawienie tego calego cyrku od "a" do "z". trzeba pokazac co sie u nas dzieje tak, by jednoczesnie upokorzyc i osmieszyc bydgoski UM przez porownanie np do wspomnianego juz grudziadza... manifetsacja moim zdaniem nic nie zmieni. zamydla nam oczy i cala ta kaszana bedzie trwac dalej.
autor: Gonzi FOR[z]DON
09.06.2009 13:29 --.--.72.178
Na środę (10 czerwca) ustalony został termin spotkania Macieja Grześkowiaka - Wiceprezedenta Miasta Bydgoszczy z Bogdanem Pultynem - Prezesem Stowarzyszenia Piłkarskiego "Zawisza". Prezes Pultyn określił je jako "spotkanie ostatniej szansy".
autor: craft
09.06.2009 13:26 --.--.72.178
brak k.... słów
autor: craft
09.06.2009 13:22 --.--.111.36
Moze jakies plakaty na miasto(nawolujace oczywiscie do obietnic,i ze najwyzszy czas na realizacje) ? ;)
autor: ZAjaWKA
09.06.2009 12:38 --.--.57.123
moim zdaniem trzeba napisać stosowne listy o naszych "wspaniałych rządzących" i ich braku zainteresowania piłką nożną w mieście i rozesłać po wszystkich mediach aby się ukazały-trzeba nagłośnić najmocniej jak się da !!!
autor: kibol80
09.06.2009 12:36 --.--.89.213
Manifestacja?A po co?Przeciez oni doskonale wiedza co robia!!To jest dzilanie celowe!Obiecywali, nawet mowili ze pieniadze sa zrezerwowane na Zawisze!!Mozna Tylko zorganizowac rozpierduche pod ratuszem z uzyciem ognia!I wtedy beda te pajace mieli satysfakcje jakich kibicow mamy w Bydgoszczy!Chyba im o to chodzi!
autor: JackLondon BAN
09.06.2009 11:51 --.--.16.30
Ktoś normalny będąc Prezydentem Bydgoszczy widząc zaangażowanie władz Grudziądza ze wstydu by się spalił i zrobiłby wszystko, żeby obiecaną kasę jak najszybciej przekazać i dołożyć jeszcze coś ekstra. Tylko, że w Grudziądzu Prezydent jest związany z Olimpią od kilkudziesięciu lat i wie jak niewielkim w sumie nakładem wypromować miasto przy pomocy piłki. Zresztą jaki budżet ma Grudziądz, jaki ma Bydgoszczy. U nas niestety jest inaczej. Zresztą Irizar napisał już chyba wystarczający komentarz. Nie piszcie, że wyborcy Konstantego D. chodzą na siatkę. Ostatnio w EB była wypowiedź prezesa Delekty, który bardzo narzekał na frekwencje. Bydgoszczan chuj interesuje siatkówka czy koszykówka. Pójdą raz-dwa razy na rok i wystarczy. Przegra "ich" drużyna mecz i tyle ich zobaczą. Ile osób chodzi na Pałac. Ile ludzi będzie chodzić na jakiś Kadus? Idzie, do kurwy nędzy osiwieć. Zapewne niedługo będzie wypowiedź rzeczniczki, że nie ma się z czym spieszyć, że sezon zaczyna się nieprędko i po co ten pośpiech.
autor: lazega
09.06.2009 11:32 --.--.62.225
Niestety obawiam się, że żadnych pieniędzy dla ZAWISZY nie będzie i Nasz Zarząd podejmując decyzję o dymisji chyba też to sobie uświadomił. Zastanówmy się gdzie są potencjalni wyborcy Dombrowicza? Na meczach ZAWISZY? No nie, oni spokojnie zasiadają na trybunach Łuczniczki podczas meczów Delekty i Pałacu, oni kręcą głowami w lewo goniąc wzrokiem za kolejnym Szwedem i jego motorkiem, oni w końcu przyjdą raz czy dwa razy w roku na "bydgoski stadion miejski" popatrzeć jak kolejna gwiazda królowj sportu rzuci młotem lub skoczy w piach. Tak więc nie dziwcie się, że kolejny milion z miejskiej kasy trafi tam gdzie wyborcy, a nie gdzie honor, duma i tradycja. Pewnie za pieniądze, które miały trafić do ZAWISZY, Delekta sprowadzi na 1 sezon kolejnego Gruszkę lub kogoś jego pokroju. Nawet argument o złym wykorzystaniu Stadionu ZAWISZY zostanie podważony, bo jakiś ratuszowy księgowy wyliczy, że na pokrycie kosztów utrzymania obiektu wystarczy jedna lub dwie imprezy lekkoatletyczne, może jeden mecz reprezentacji, jakiś zlot "Świadków" i wystawa kundli. Tak niestety wygląda rzeczywistość z pierwszego piętra ratusza. Najgorsze jest to że w naszym mieście nie widać osoby której pozycja byłaby na tyle silna żeby ratusz chociaż w pewnym stopniu się z nią liczył. Tak szczerze mówiąc to nie ma w tym mieście opozycji, a niestety my też nie jesteśmy zorganizowani. Może się jeszcze ktoś opamięta, jest jeszcze Rada Miasta, serce wierzy i ma nadzieję ale...
autor: niebieskoczarny
09.06.2009 11:20 --.--.46.145
Może trzeba powtórzyć sytuację sprzed 5 lat. Manifestować pod ratuszem, ale nie dać się zwieść jakiemuś zastępcy prezydenta, tylko czekać na Dombrowicza, aż on przyjmie kibiców. http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35591,2284615.html http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35591,2297264.html
autor: obronca_bydgoszczy
09.06.2009 11:12 --.--.48.5
Na poczatku bylem za spolka ale z czasem przestalo mi sie to podobac... Po co SA w 3 lidze? Jestesmy 8 miastem Polski i nie ma zadnej laski aby dac nam nawet 2mln w rece ludzi ktorzy tak dobrze sie sprawdzili jako managerowie w ostanim czasie. SP Zwisza obrocil budzetem 1.5mln majac chyba z 50tys kosztow wlasnych. Z swieca szukac takich wariatow. Wiadomo ze czas skonczyc z pracami spolecznymi, ale na tyle nas stac aby zatrudnic odpowiednich pracownikow na miejsce spoleczniakow i jako Stowarzyszenie tego pilnowac. Wiem ze zadna zlotowka by sie nie zmarnowala, a przy informacji w eter ze miasto dalo z milion lub dwa to sponosrzy sami by sie pchali czujac co sie swieci i biorac pod uwage ze umiemy taka kasa gospodarowac. Problem tylko w tym, ze NIE bo nie bylismy pokorni. Ja juz im nie wierze, za te numery to miasto powinno pomoc finansowac klub jak np w tym Grudziadzu. To na pocatek. A w I lidze mozna by pomyslec o SA.
autor: sobi
09.06.2009 10:43 --.--.223.77
Jestem w 100% za tym spotkaniem i krótka piłka Tworzymy spółkę albo nie!
autor: Prosto
09.06.2009 10:38 --.--.147.176
Na oficjalnej napisali że jutro jest rozmowa z grześkowiakiem,prezes Pultyn okreżlił ja jako "spotkanie ostatniej szansy"
autor: grass81
09.06.2009 10:14 --.--.196.169
Niech dzisiaj każdy sobie zada pytanie ile razy słyszał od swoich znajomych, albo sam mówił, że nie interesuje go polityka. Dzisiaj widać jak nasze wybory, albo bierne stanie z boku mają przełożenie na realne życie. Jeden człowiek potrafi blokować rozwój w naszym mieście najpopularniejszej dyscypliny sportu. I nic nie można zrobić przez 4 lata. Można patrzeć tylko bezsilnie ile pieniędzy przekazywane jest na inne dyscypliny sportu gdy piłka jest pomijana. Sami wybraliśmy takiego prezydenta. Zresztą czego się spodziewać po człowieku, który pochodzi z Ludowic, leżących w dawnym województwie toruńskim? Czy tam w ogóle jest boisko? Czy wychowując się w tej miejscowości słyszał doping trybun, czy tylko ryczenie krów? Czy poczuł kiedykolwiek ten dreszcz emocji gdy moja ukochana drużyna zdobywa gola, albo gdy kilkadziesiąt tysięcy ludzi skanduje imię swojego najlepszego zawodnika? Czego można się spodziewać od niego? Miłości do Bydgoszczy? Zrozumienia potrzeb jej mieszkańców? Ambicji? Inne wielkie miasta jak Wrocław, Gdańsk, Poznań, Kraków uciekają nam pod każdym względem, ale dopóki Bydgoszcz będzie większa od Ludowic nie będzie raziło to naszego prezydenta. Radzicie ruszyć na ratusz. Można spróbować demokracja daje nam prawo walczyć o to co jest dla nas ważne. Grześkowiak przyznał na walnym, że odebrał lekcje demokracji od kibiców Zawiszy. Widać wiele go ta lekcja nie nauczyła. Ale na pewno warto zachować maksimum energii na czas kampanii wyborczej, która zacznie się za kilka miesięcy. III liga to jeszcze nie koniec dla Zawiszy, ale powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby był to koniec prezydenta. Politycy zazwyczaj wynajmują kapele, żeby umilić spotkania przedwyborcze. Może pośpiewamy mu za darmo?
autor: Irizar
09.06.2009 09:41 --.--.209.76
Ja tam Sobi uważam, że juz za późno, żeby działac cicho. Wojna na całego z kurewstwem, nie możemy dac tym pałom rozjebać tego, co tyle lat odbudowaliśmy. Co tej szmacie winny jest zarząd, drużyna, klub???Mściwa qrwa wyżywa się na Zawiszy teraz za niepokorność kibiców
autor: Maciej
09.06.2009 09:30 --.--.96.230
Kurier ratuszowy opisuje jaki to kondom nie wspanialy, express to samo, 300tys sie da co jakis czas za wynajecie kaplicy i posadka bezpieczna. Emeryt siedzacy w domku poczyta kurier i express, ksiadz z ambony pochwali pana prezydencika i sprawa wyborow na ktore chodza glownie emeryci zalatwiona. Panowie, my nie jestesmy mu do niczego potrzebni bo ta kurwa jakch chce poogladac pilke to wlaczy mecz Wisly Krakow lub Barcelony. Trzeba cos po cichu zaczac radzic i dzialac i tyle. Moze jeszcze raz podejsc z tym referendum, ale po oplkatowaniu miasta jakims madrym plkatem drukowanym przez kazdego o tym jak dziala kondom. A pomijajac pilke ma on duzo na koncie sprzeniewiezen. Za niego polecialy z Bydgoszczy znane zakaldy pracy, pozamykano szkoly i przedszkola, wiekszosc kasy lyka Torun bo z kolesiami z tamtad wymyslil sobie BiCity.
autor: sobi
09.06.2009 09:12 --.--.16.30
Na stronie naszego UM podano info o przekazaniu na bydgoskie koszykarki, które będzie psi chuj oglądał i psi chuj je interesuje, pół miliona zł. Normalnie ciśnienie mnie się już podnosi do niebezpiecznego dla mnie poziomu.
autor: lazega
09.06.2009 09:07 --.--.74.90
Ale Panowie, przestańcie się czepiać miasta, przecież oni chcieli spółki ale skoro zarząd się rozwiązał to nie mają z kim jej zrobić... Takie teraz będzie podejście ratusza! DOMBROWICZ I GRZEŚKOWIAK = TERRORYŚCI W GARNITURACH! DZIEŃ W DZIEŃ DOKONUJĄ ZAMACHÓW NA OBYWATELI TEGO MIASTA!
autor: Sympatyk
09.06.2009 09:03 --.--.38.35
transparenty i bluzgi z ostatniego meczuy dały znać o sobie..teraz to już foch na całego!!!nikt nikomu w dupe nie będzie wchodzil,jasna sprawa ale teraz znow my obudzimy sie w dupie.jak tak qwa można własne ambicje przekładac ponad wolę ludu który cię wybral zakompleksiony maluski czlowieku!!!
autor: dave
09.06.2009 08:50 --.--.96.230
Znow wulgaryzmy... pewnie nas zaraz tylko przez ten pryzmat zobacza. No bo jak inaczej. Ile mozna czekac. prezydent ze swita urzadza sobie prywate i jakies kurwa gierki. To jego szmal czy Bydgoszczan? Bydgoszczanie chca rozrywek i basta! Jest opera, sa kina, jest zuzel, siatkowka, kto tam co chce, kazdy znajdzie cos dla sibie. Zachcianki Bydgoszczan sa spelniane przez miasto i dobrze! Bo tak ma byc, bo to ich kasa, a urzedasy sa od tego zeby te zachcianki spelniac. Komus sie moze zamarzyc Legoland czy Dysneyland, okey! Nieh bedzie, ale przed tym wszystkim i jednym z podstawowych priorytetow jest football! Wiec ruszyc dupska i nie robic pod gorke. Jak to wogole jest ze jeden zakuty kondomowy leb obrazony za to ze Zawiszacy to nie pacholki i ze urazili dume prezydencika nie tanczac jak kondomek zagral teraz blokuje cos takiego jak rozwoj pilki w Bydgoszczy. Na stos kurwe :)
autor: sobi
09.06.2009 08:37 --.--.121.143
Kurde no to jak tu nie wyzywać tych debili z ratusza. Miasto gówno robi i moim zdaniem to oni się zachowują jak by sami chcieli nas znowu spuścić do 3 ligi żeby im nie robić problemów. Trzeba po prostu wziąć sprawy w swoje ręce
autor: Marcio
09.06.2009 08:30 --.--.113.35
w/g mnie nie ma już innego wyjścia niż zwołanie pikiety pod ratuszem!!.postawmy sobie sprawę jasno-to prywatne gierki panów włodarzy ale odbiją się na nas tak,że za rok znów będziemy w czarnej dupie.gdyby nie oni to już teraz pewnie mielibyśmy w Bydgoszczy pierwszą ligę!!!. Krótko mówiąc -nie ma na co czekać!!!.Deklaruję swoje pełne zaangażowanie!!!
autor: manager1946
09.06.2009 08:24 --.--.157.196
miasto śpi musimy ich obudzić! Do roboty kurwa nieroby jebane!
autor: Ly7
09.06.2009 08:23 --.--.175.194
To znaczy że będziemy grać juniorami.
autor: Karim
09.06.2009 08:18 --.--.16.30
juz sie kurwa zaczynaja problemy
autor: Fordonwks
09.06.2009 08:10 --.--.147.128
zasadnicze pytanie-co teraz będzie ??? może mi ktoś to wytłumaczyć?co wtedy gdy spółka nie powstanie ??? będe wdzieczny za odpowieć od kompetentnej osoby.
autor: kibol80
09.06.2009 07:12 --.--.225.51
Miasto kurwa do roboty !! PIżdzi trampki za biurkami!
autor: wrak
Administracja serwisu ZawiszaFans.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one indywidualnymi i niezależnymi opiniami użytkowników.
Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści nie związane z tematem, reklamy, a w szczególności wulgaryzmy, treści rasistowskie i obrażające innych czytelników, a także osoby postronne i instytucje.
Użytkownik serwisu ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczone wypowiedzi niezgodne z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.